۰
plusresetminus
استاندار فارس در جلسه بررسی مشکلات تیم فجر شهید سپاسی:

تیم‌های فوتبال استان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کنند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
استاندار فارس با اشاره به اینکه ورزش فوتبال علاقه مندان زیادی دارد بر لزوم توجه به این رشته ورزشی و تقویت تیم های فوتبال در استان تاکید و عنوان کرد: توجه فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی سبب می شود عموم مردم با این واقعیت آشنا شوند که همواره احتمال موفقیت در کارهای گروهی بیشتر است.
تیم‌های فوتبال استان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کنند
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با دست اندرکاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با تاکید بر اینکه ترویج ورزش یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است، افزود: بی تردید جذب جوانان به عنوان نیروهای مولد جامعه به سمت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرخواهد بود.
وی با بیان اینکه تقویت نشاط و امیدواری از ضرورت های امروز جامعه است، توجه به ورزش را زمینه ساز ایجاد این نشاط و سرزندگی دانست.
استاندار فارس با اشاره به اینکه ورزش فوتبال علاقه مندان زیادی دارد  بر لزوم توجه به این رشته ورزشی و تقویت تیم های فوتبال در استان تاکید و عنوان کرد: توجه فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی سبب می شود عموم مردم با این واقعیت آشنا شوند که همواره احتمال موفقیت در کارهای گروهی بیشتر است.
دکتر رحیمی با بیان اینکه استان فارس در گذشته جایگاه مطلوبی در ورزش فوتبال داشته است، خاطرنشان کرد: امروز باید به آسیب شناسی آنچه سبب توقف پیشرفت در تیم های فوتبال استان شده بپردازیم و با شناسایی این دلایل برنامه ریزی دقیق و مدونی برای رفع مشکلات داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه پیشرفت تیم های فوتبال نیازمند تامین هزینه است، اظهار کرد : کمک‌های پراکنده به صورت ضربتی و فوری راهگشا هستند؛ بنابراین باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برای این تیم ها حرکت کنیم.
استاندار  فارس با بیان اینکه مدیریت ارشد استان در چارچوب مقدورات از هیچ گونه کمک و یا رایزنی برای تقویت ورزش فوتبال دریغ نخواهد کرد  از دست اندرکاران تیم فجر شهید سپاسی خواست راهکارهای مد نظر خود در  زمینه رفع مشکلات پیش روی این تیم را ارائه دهند.
کد مطلب : ۲۰۸۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما