۰
plusresetminus

برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بیش از ۸۰۰ داوطلب

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰
همزمان با برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون آموزشی دانشگاه، از محل برگزاری این آزمون بازدید کردند.
برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بیش از ۸۰۰ داوطلب
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رییس دانشگاه و دکتر «مصباح شمس» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشکده پزشکی، بر روند برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری، نظارت کردند و شرایط برگزاری این آزمون را از داوطلبان و برگزارکنندگان آزمون، جویا شدند.
 معاون آموزش دستیاری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوول برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه سالانه دستیاری، در حاشیه این بازدید به خبرنگار روابط عمومی گفت: در این آزمون ۸۲۷ داوطلب مشارکت دارند که پس از برگزاری آزمون و بررسی نتایج، افرادی که حد نصاب نمره آزمون را کسب کرده باشند، بر اساس ضوابط آموزشی معرفی می شوند.
 دکتر «لعیا احمدزاده» افزود: داوطلبان، در بیست و دو گروه بالینی، در این آزمون حضور دارند.
 او با اشاره به برگزاری همزمان این آزمون در سراسر کشور، از نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مسوول قطب پنج برگزاری آزمون ها، بر روند اجرای آزمون ها در سایر شهرهای قطب پنج آمایشی کشور، خبر داد.
 دکتر احمدزاده ادامه داد: رشته هایی مانند داخلی، جراحی، زنان، کودکان، روانپزشکی، گوش و حلق و بینی، چشم، پزشکی هسته ای، رادیو آنکولوژی، طب اورژانس، طب کار و پوست از جمله رشته هایی است که داوطلبان آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری، در آنها حضور دارند.
 
کد مطلب : ۲۰۸۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما