۰
plusresetminus
در 3 ماهه نخست سال جاری محقق شد

انجام 517 خدمت عمرانی برای مددجویان در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸
در 3 ماهه نخست امسال 517 خدمت عمرانی از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویی با اعتبار 77 میلیارد ریال در فارس انجام شده است.
انجام 517  خدمت عمرانی برای مددجویان در فارس
به گزارش حافظ خبر، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد استان فارس از خرید، تعمیر و احداث 517 واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در 3 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.
وی با ابراز اینکه اقدامات کمیته امداد در زمینه تامین مسکن مددجویان بسیار خوب بوده است، افزود: در 3 ماهه نخست امسال 48 واحد مسکن روستایی و 69  واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.همچنین 370 واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.
بذرافشان در ادامه یادآور شد: در 3 ماهه نخست سال جاری 29 واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و یک واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.
مدیر کل امداد فارس در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در 3 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: 77 میلیارد و 331 میلیون ریال اعتبار برای خدمات مذکور هزینه شده است که 9 میلیارد و 930 میلیون از محل زکوات استان، 10 میلیارد و 874 میلیون ریال توسط خیران، 7 میلیارد و 815 میلیون ریال از محل کمک های مردمی  و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.
کد مطلب : ۲۰۸۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما