بیانیه گام دوم را هنرمندانه تبلیغ کنیم

25 تير 1398 ساعت 13:43

مدیر کل صدا و سیمای فارس از پایان آزمون مسابقه بیانیه گام دوم در صدا و سیمای فارس خبر داد .
این مسابقه که به صورت آزمون در دو مرحله ویژه همکاران و مدیران صدا و سیمای فارس طراحی شده بود در دو روز سه شنبه و چهارشنبه با حضور 142 نفر از کارکنان این مرکز برگزار شد .


به گزارش حافظ خبر، سهرابی در جمع مسئولان برگزارکننده این مسابقه با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم از آن به عنوان دستورالعملی روشن برای پیمودن ایمن ادامه مسیر انقلاب یاد کرد و گفت: ماندگاری بند بند این بیانیه و میزان ماندگاری آن در ذهن مخاطب در گروه تبلیغ هنرمندانه آن توسط رسانه ها و صاحبان تریبون در هر پست، مقام و جایگاهی است .
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با اشاره به وظیفه خطیر رسانه ملی در پاسداشت ارزشهای جامعه و دستاوردهای چهل ساله انقلاب و همچنین تبیین و تبلیغ بیانیه گام دوم برای ادامه مسیر انقلاب افزود : برای تبیین و تبلیغ این موضوع مهم مانند هر موضوع مهم دیگری برای مخاطبان درک عمیق آن توسط برنامه سازان ضروری است بنابراین برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم در صدا و سیمای فارس برای
دست یابی به این هدف از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی توجه دیگر همکاران رسانه ای خود در سراسرکشور به این اقدام را خواستار شد و تاکید کرد : اگرخواستار تاثیرگذاری بالا و ماندگاری پیام تولید شده در ذهن مخاطب هستیم ابتدا باید از خود و همکاران خویش شروع کنیم که ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که شود هستی بخش .
صدا و سیمای فارس برای برگزاری این آزمون مسابقه اقدام به طراحی سوال از بیانیه کرد به شکلی که سوالات برای هر گروه شرکت کننده با گروه دیگر متفاوت بود ، این تفاوت در سوالات ویژه مدیران با همکاران نیز در نظر گرفته شده است .
مدیرکل صدا و سیمای فارس استقبال بسیار خوب همکاران این مرکز از این مسابقه را معنا دار و شوق آفرین دانست و گفت این استقبال با شکوه ما را بر آن داشت تا بیش از گذشته به فعالیت های فرهنگی گسترده درون سازمانی بپردازیم .
مدیر کل صدا و سیمای فارس همچنین از اقدامات این مرکز در حوزه های سیما ، صدا ، خبر ، فضای مجازی ، موسیقی و پژوهش خبر داد و گفت: به زودی شاهد اقدامات رسانه ای جدیدی در این خصوص خواهیم بود که علاوه بر پخش از صدا و سیمای استان برای پخش به شبکه های ملی و بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ارسال می شود .
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای فارس 60 نفر همکار خانم و 82 نفر آقایان در این مسابقه شرکت کردند که آغاز بسیار خوبی است، جوایز برندگان این مسابقه با حضور مقامات استان اهداء می شود.
منابع در اختیار همکاران هنرمند و برنامه ساز صدا و سیما محتوای بیانیه گام دوم بود که پس از تکثیر در اختیار همکاران قرار گرفت و برخی از همکاران که موفق به حضور در مسابقه نشدند توفیق مطالعه عمیق این دستور العمل را یافتند .
گفتنی است بیانیه گام دوم دستور العمل جامعی در هفت سرفصل است  که پس از برگزاری جشن های
 با شکوه چهلمین سال انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری تدوین و توجه به اجرایی شدن آن تاکید شد.
 


کد مطلب: 20905

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20905/بیانیه-گام-دوم-هنرمندانه-تبلیغ-کنیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir