شهردار منطقه پنج شیراز:

امیدوارم که چنین تورنمنت ها در شهر بیشتراتفاق بیفتد / ما آمادگی صد درصدی جهت حمایت از ورزش و ورزشکاران داریم

31 تير 1398 ساعت 14:02

طی مراسمی باشکوه که به میزبانی شهرداری منطقه پنج و با حضور چهار تیم حاظر در تورنمنت ۱۵ هزار شهید استان فارس و روسای هیات شیراز واستان برگزار گردید ازآنان بطور ویژه تقدیر بعمل آمد.


به گزارش حافظ خبر، طی مراسمی  باشکوه که به میزبانی شهرداری منطقه پنج و با حضور  چهار تیم حاظر در تورنمنت ۱۵ هزار شهید استان فارس و روسای هیات شیراز واستان برگزار گردید ازآنان بطور ویژه تقدیر بعمل آمد.

دراین مراسم طهماسبی شهردار منطقه پنج در جمع بیان نمود که جامی که همه عزیزان درآن شرکت کرده اند مزین شده به نام ۱۵ هزار شهید استان فارس ‌و همگی ما به دنبال بهانه آی می گردیم تا گرد هم جمع شویم و از این عزیزان یادکنیم.

ایشان افزود :جام چهار جانبه یادواره شهدا بهانه خوبی است برآی تجدید خاطره با شهدا ؛ همان ها که با رفتنشان حیات مادی و معنوی را برآیمان به ارمغان آوردند .

طهماسبی ادامه داد که : شهرداری منطقه پنج همانند همیشه آمادگی این رادارد که براساس هدف خود در زمینه ورزش گام برداشته و در حد بضاعت خود حمایت هایی را انجام بدهد .

ایشان در آخر بیان نمود که امیدوارم که در بتوانیم با هماهنگی و همکاری سایر مسئولان سال خوبی را در زمینه ورزش برای شهر شیراز رقم بزنیم.

دراین مراسم از مدیران و مربیان و روسای هیات شیراز و استان و همچنین مهرداد کریمیان بازیکن سابق برق شیراز و فجر شهید سپاسی و دستیار فعلی ویسی در شاهین شهرداری بوشهر تقدیر ویژه بعمل آمد.


کد مطلب: 20928

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20928/امیدوارم-چنین-تورنمنت-شهر-بیشتراتفاق-بیفتد-آمادگی-صد-درصدی-جهت-حمایت-ورزش-ورزشکاران-داریم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir