۰
plusresetminus
بانک ها همچنان عامل اصلی مشکلات بخش خصوصی استان؛

رسیدگی به 45 پرونده در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی فارس اتاق بازرگانی فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳
کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیتهای اقتصادی استان فارس در تیرماه جاری با تشکیل چهار جلسه به 45 پرونده و درخواست فعالان اقتصادی بررسی و رسیدگی شد.
به گزارش حافظ خبر، ارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیتهای اقتصادی استان فارس در تیرماه جاری با تشکیل چهار جلسه به 45 پرونده و درخواست فعالان اقتصادی بررسی و رسیدگی شد.

در جلسات این کارگروه که با حضور با حضور نجیبی معاون قضایی دادگستری استان فارس و سلطانی فر معاون دادستان برگزار شد، 45 پرونده فعالان اقتصادی استان رسیدگی شد.

بر اساس این گزارش، موضوع پرونده های مطرح شده در این جلسات در زمینه های مشکلات بانک ها، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، صدور قرار کارشناسی، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به اجرای ثبت و ممنوع الخروجی ضامنین است.

این جلسات پنج مصوبه داشت که پیگیری و اجرای آن در دستور کار دبیرخانه این کارگروه قرار گرفته است.

همچنین برای رفع مشکل فعالان اقتصادی و حل پرونده های فوق 40 مکاتبه با بانک ها و سازمان های دولتی انجام شد که عمده پرونده ها و درخواست ها مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی با بانک ها است.

برخی از مکاتبات با بانکها و پیگیری وصول گزارش کامل از میزان تعهدات و روند تسهیلات دریافتی فعالان اقتصادی، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به اجرای ثبت و ممنوع الخروجی ضامنین، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، با امور اراضی جهت پیگیری طرحهای گردشگری و طرح در کمیسیون بند 1ماده 1 امور اراضی، با شعب دادگاههای استان جهت پیگیری درخواست فعالین اقتصادی در دادگاهها و هماهنگی با قضات دادگستری مستقر در هیات نظارت اجرای ثبت جهت اعمال رفع ممنوع الخروجی فعالین اقتصادی انجام شده است.

همچنین مقرر شد برای برخی از طرح ها صدور قرار کارشناسی و پیگیری درخواستها از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دستور کار قرار گیرد.
کد مطلب : ۲۱۰۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما