۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

اتباع خارجی با سرمایه گذاری حداقل ۲۵۰ هزار دلار یا معادل آن می توانند اقامت پنج ساله دریافت نمایند

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به جلسه هیات وزیران به تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۹۸ و به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور و همچنین به استناد بند(۸) مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ دهم مهر سال ۱۳۹۷ مقرر شد اتباع خارجی با سرمایه گذاری حداقل ۲۵۰ هزار دلار اقامت پنج ساله دریافت کنند.
اتباع خارجی با سرمایه گذاری حداقل ۲۵۰ هزار دلار یا معادل آن می توانند اقامت پنج ساله دریافت نمایند
به گزارش حافظ خبر، یداله رحمانی بیان داشت: تمامی سرمایه گذاران اتباع خارجی با سپرده گذاری بلند مدت و یا سرمایه گذاری 250 هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر در بانک ها و موسسات اعتباری ایران اقامت پنج ساله دریافت می نمایند.  
وی در ادامه افزود: دریافت اقامت پنج ساله به شرط تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد و پس از تایید، این وزارت خانه مجوز اقامت پنج ساله را صادر می نماید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به تصمیم جلسه هیات وزیران در خصوص اقامت پنج ساله اتباع خارجی اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان فارس تمامی طرح های سرمایه گذاری خارجی که مشکلاتی در این بخش داشته اند را شناسایی و در اسرع وقت اقدامات لازم جهت حل مشکل اقامت آنها را انجام دهد.
کد مطلب : ۲۱۰۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما