۰
plusresetminus

دستگيري دانش آموز 15 ساله با هك 200 صفحه اینستاگرام

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری دانش آموزي که 200 صفحه اینستاگرام را هک کرده بود خبر داد.
دستگيري دانش آموز 15 ساله با هك 200 صفحه اینستاگرام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ سرهنگ "محمد عبادي نژاد"  بيان كرد: كارشناسان پليس فتا اين شهرستان در پي رصد فضاي مجازي متوجه شدند فردي 15 ساله با تيز هوشي اقدام به هك صفحات اينستاگرام مي كند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: كارشناسان پليس فتا در بررسي هاي اوليه متوجه شدند این دانش آموز با بهره گیری از آموزش هایی که در فضای مجازی فرا گرفته است اقدام به هک کردن 200 صفحه اینستاگرام کرده است.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران با ترفندهاي خاص پليسي موفق شدند اين متهم را شناسايي و دستگير كنند، عنوان داشت: اين دانش آموز به تازگی موفق به طراحی و  ساخت درگاه‌های جعلی بانکی(فیشینگ) شده بود كه قبل از ارتکاب جرمی در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی شهروندان، در دام قانون گرفتار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اينكه یکی از وظایف پلیس فتا رصد مستمر فضای مجازی و شناسایی مجرمان می باشد، به افرادی که در فضای مجازی به مال و آبروی مردم صدمه وارد می کنند هشدار داد كه چشمان تیز بین پلیس همواره در کمین شما می باشد و با اقتدار از خانواده‌هاحراست خواهند کرد.
سرهنگ "عبادي نژاد" عنوان كرد که اين دانش آموز قطعا استعدادهای نهفته زیادی دارد که در مسیر اشتباهی قرار گرفته است و پليس درصدد است كه با نظارت كافي و آشنایی خانواده وي با اين فضا، در مسیر درستی قرار بگيرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از خانواده‌ها خواست نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی را یاد بگیریند و زمانی را صرف آموزش رفتار صحیح برای فرزندان خود کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir ارسال و یا شماره تلفن 07142222544 اطلاع رسانی کنند.
کد مطلب : ۲۱۰۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما