۰
plusresetminus
فرمانده سپاه شهرستان مُهر:

اعزام ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان مُهر در قالب گروه جهادی به خوزستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
به فضل الهی توفیقی حاصل شد ۴۰ نفرِ از بسیجیان انقلابی شهرستان مُهر در قالب گروه جهادی به خوزستان اعزام خواهند شد.
اعزام ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان مُهر در قالب گروه جهادی به خوزستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: حس نوع‌دوستی، همت و غیرت، کمک و دغدغه مندی جز ذات مردمان انقلابی ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه شهرستان مُهر در ادامه بیان داشت: از آغازین روزهای وقوع سیل در چندین استان کشور در ابتدای سال جدید که منجر به تخریب منازل مسکونی و زیرساخت‌ها و از بین رفتن وسایل زندگی مردم سیل‌زده بسیج و سپاه شهرستان مهر با عزمی راسخ و باور قلبی در جهت کمک‌رسانی طی دو مرحله کمک‌های غیر نقدی مردمی که شامل خوراک، پوشاک، پتو، چادر، و... به ارزش ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به استان خوزستان(روستای پل‌دختر) کمک شد.
این عضو شورای تأمین شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: به فضل الهی توفیقی حاصل شد در جهت ساخت‌وساز و تعمیر منازل مسکونی استان خوزستان منطقه شعیبیه یک گروه جهادی به ۴۰ نفرِ از بسیجیان انقلابی و همیشه درصحنه که شامل نیروهای تخصصی(استاد بنا، سرامیک کار، لوله‌کش ساختمان، برق کش ساختمان و جوشکار به همراه تمامی ابزارآلات موردنیاز اعزام خواهند شد.
رضایی افزود: یک گروه فرهنگی و یک گروه پشتیبانی در تاریخ ۱۳/۵/۱۳۹۸ تا ۲۲/۵/۱۳۹۸ به مدت ده روزبه خدمت‌رسانی در این منطقه خواهند پرداخت.
این گروه جهادی علاوه بر حضور خالصانه و عاشقانه خود با دستان پر از امید و عطوفت و برای مرحله سوم کمک‌های غیر نقدی به مقدار دو تن آرد، برنج، روغن، پوشاک بچه‌گانه، مردانه، زنانه تقدیم هم‌وطنان عزیزمان در استان خوزستان خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری علم و فناوری
کد مطلب : ۲۱۰۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما