آخرین کشفیات پلیس

14 مرداد 1398 ساعت 13:16

از آخرین جزئیات کشفیات پلیس در استان فارس باخبر شوید.


به گزارش حافظ خبر، جدیدترین کشفیات پلیس فارس در طی یکی دو روز گذشته به شرح زیر می باشد:::

كشف بيش از 16 كيلو شيشه در ني ريز
فرمانده انتظامي ني ريز گفت: با تلاش مأموران انتظامي مستقر در ايست و بازرسي، يك سواري سمند توقيف و ميزان 16 كيلو و 720 گرم شيشه كشف شد.
سرهنگ "سيدخالد يوسفي" گفت: مأموران انتظامي مستقر در ایستگاه بازرسی "قطرويه" اين شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری، به يك سواري سمند مظنون و آن را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودرو، 16 كيلو و 720 گرم شيشه که به صورت ماهرانه اي در باك جاسازي شده بود كشف و راننده نيز دستگير شد.
سرهنگ "يوسفي" تأكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و مبارزه بي امان با اين پديده شوم، از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.


كشف دوربين مداربسته قاچاق درآباده
فرمانده انتظامي آباده از توقيف يك سواري سمند و كشف 12 دستگاه دوربين مدار بسته خارجي و يك دستگاه nvr قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "طهماسب سمائي" گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان آباده هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور هاي مواصلاتي به يك سواري سمند حامل بار مظنون و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آباده بيان كرد: در بازرسي از اين خودرو، 12 دستگاه دوربين مدار بسته و يك دستگاه nvr خارجی قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين راستا يك نفر متهم دستگير و به مرجع قضائي تحويل داده شد، افزود: برابر نظر كارشناسان ارزش ريالي اين محموله قاچاق يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.



کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک کامیون و کشف 20 راس گاو قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال خبر داد.
سرهنگ "محمد هاشم قسام" بيان كرد: ماموران  یگان امداد اين شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق، در حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ "قسام" با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو، تعداد 20 راس گاو قاچاق كشف و راننده نيز دستگير شد، خاطر نشان كرد: ارزش ریالی احشام مشکوفه برابر نظر کارشناسان، 5 میلیارد ریال برآورده شده است .
 


کد مطلب: 21077

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21077/آخرین-کشفیات-پلیس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir