۰
plusresetminus
بازدید سرزده استاندار فارس و تیم همراه از بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری

اعلام آمادگی برای تکمیل ساخت و ساز و بهینه سازی این مرکز درمانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
استاندار فارس و هیات همراه، از بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری و بخش های بستری این مرکز بازدید و برای تکمیل ساخت و ساز و بهینه سازی این مرکز درمانی، اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی برای تکمیل ساخت و ساز و بهینه سازی این مرکز درمانی
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی بیمارستان استاد محرری، استاندار فارس به همراه مدیرکل کار و امور اجتماعی، مدیرکل امور اقتصادی و معاونت امور اقتصادی استان به صورت سرزده از بخش های بستری این بیمارستان، بازدید کرد.
دکتر«عنایت اله رحیمی» در این بازدید، روند خدمات رسانی، جزییات وضعیت بیماران و امکانات موجود برای بهبودی و درمان آنها در این بیمارستان را بررسی کرد.
 او با بازدید از بخش های مختلف بیمارستان روانی و با توجه به توضیحات رییس و مدیر این بیمارستان، از نظم و رعایت مسائل بهداشتی در این مرکز درمانی ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به فضای وسیع و مناسب بیمارستان، جا دارد از این مرکز با ساخت فضای فیزیکی مناسب استفاده بهینه تری شود.
رییس بیمارستان استاد محرری نیز در این بازدید با بیان اینکه این مرکر درمانی دارای هفده هکتار مساحت است و تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی، مرکز کانون کارآموزی تحت پوشش سازمان فنی حرفه ای بوده گفت: بهبود فضای فیزیکی این مرکز درمانی موجب ارتقای کیفی خدمات رسانی به بیماران می شود.
 دکتر«ابوالفضل درانی نژاد» ادامه داد: بسیاری از بیماران این بیمارستان، بدون سرپرست بوده که تامین هزینه های آنان، به عهده بیمارستان است.
سرپرست مدیریت این بیمارستان نیز درباره بیماران بستری در این مرکز درمانی توضیح داد: بیماران افسرده، اختلالات شخصیتی، وسواس های عملی و فکری، اختلالات خلقی و اضطراب وابسته به مواد، از جمله بیماران بستری در این بیمارستان هستند.
«روح اله عبدلی» افزود: این بیمارستان، علاوه بر بیماران استان فارس، بیماران استان های همجوار مانند بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان را نیز، زیر پوشش داشته و به عنوان یک بیمارستان تک تخصصی منطقه ای محسوب می شود.
کد مطلب : ۲۱۰۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
اول فارس
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام سایت خوب حافظ خبر در بخش پیوندهای وب سایت اول فارس لینک شد.
اقدام متقابل حافظ خبر مایه افتخار وامتنان است
http://www.avalfars.ir/links
سلام و درود بر شما
در پیوندها لینک پایگاه خبری اول فارس گذاشته شد.