۰
plusresetminus

ماموریت نیروی انتطامی با رسالت خبرنگاری به هم پیوند خورده

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
عصر امروز اصحاب رسانه در دیداری صمیمی با فرمانده انتظامی استان فارس دیدار کردند.
ماموریت نیروی انتطامی با رسالت خبرنگاری به هم پیوند خورده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ سردار حبیبی عصر امروز در جمع صمیمی خبرنگاران در مجتمع طلاییه شیراز ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت : ماموریت نیروی انتظامی با رسالت خبرنگاری به هم پیوند خورده است.
وی همچنین خطاب به خبرنگاران اضافه کرد : ما در نیروی انتظامی به شما افتخار می‌کنیم و با تمام توان در خدمت شما هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن مقایسه وظایف نیروی انتظامی با رسالت خبرنگاران گفت: یکی از خدمات ما اینست که آرامش را به مردم هدیه دهیم  یا آسیبی را از آسیب ها کم کنیم  وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم رسالت خبرنگارها هم همین هست. 
سردارحبیبی خبرنگاران را چشم بینا، زبان صادق وصریح و گویای مردم دانست و گفت : شما خوب میتوانید از قلم و از لنز های دوربین ها استفاده کنید با ظرافت و نکته سنجی دقیق مسائل را شناسایی کنید وخواستار حل آن ها باشید. 
وی همچنین عنوان کرد: به دلیل اینکه  لنز دوربین شما، قلم شما روی مردم اثرمی‌گذارد بدون اینکه اثر منفی داشته باشد و چیزی که ما می‌خواهیم بیان کنیم شما با قلم و دوربین و ... انجام می‌دهید، قلم شما از دوشیکا و اسلحه ما قدرت بیشتری دارد.
وی همچنین به مشکلات و اسیب های فضای مجازی در کشور اشاره کرد و افزود : الان فضای مجازی 70 درصد زندگی مردم را تحت پوشش قرار داده است. چون الان دسترسی بیشتر هست کارهم  سنگین تر هست. کشوری که با دینداری ساخته شده، افراد دیگری  می‌خواهند با شیوه دیگری ارائه محتوا داشته باشند واین با اعتقادات و روحیات مردم ما سازگاری ندارد. هنرمندی شما در مدیریت فضای مجازی به شکل ارائه خبرخوب، صحیح ودقیق است.
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: من از ابتدای ورود به شیراز به دنبال بهانه ای زیبا بودم که نشستی با خبرنگاران داشته باشم
هفته خبرنگار بهانه زیبایی بود که در خدمت خبرنگاران باشم. 

خبرنگار :سیده فاطمه حسینی
عکس: محمدکاظم تابنده
کد مطلب : ۲۱۰۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما