۰
plusresetminus

رتبه های تک رقمی فارس در کنکور 7 تایی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس از کسب سه رتبه تک‌رقمی دیگر علاوه بر چهار رتبه تک‌رقمی قبلی توسط دانش‌آموزان فارس در کنکور سراسری سال 98 خبر داد.
رتبه های تک رقمی فارس در کنکور 7 تایی شد
به گزارش حافظ خبر، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی با اعلام این خبر گفت: در کنکور سراسری سال جاری سه دانش‌آموز دختر استان در گروه آزمایشی هنر و یک دانش‌آموز پسر در گروه زبان‌های خارجه توانستند رتبه‌های تک‌رقمی کنکور را از آن خود کنند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس افزود: خانم مینا مصطفوی از هنرستان هنرور ناحیه دو شیراز توانست رتبه هفت گروه آزمایشی هنر را از آن خود کند.
نجفی همچنین گفت: خانم فاطمه احمدی از دبیرستان مینو ناحیه دو شیراز نیز توانست رتبه هشت گروه آزمایشی هنر را کسب کند
وی همچنین گفت: .علی حاجیانی دانش‌آموز دبیرستان شهید نصیری لار نیز که پیشتر در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه 5 کسب کرده بود، در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه نیز رتبه 7 را به دست آورده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: سازمان سنجش در اعلام نتایج رتبه‌های تک‌رقمی در گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجه فقط تا رتبه 5 را اعلام می‌کند و به همین علت ما با تأخیر، این موفقیت سه دانش‌آموز فارسی را متوجه شدیم.
نجفی گفت: چهار دانش‌آموز دختر و دو دانش‌آموز پسر و درمجموع شش دانش‌آموز از استان فارس با کسب هفت رتبه تک‌رقمی در جمع دارندگان رتبه‌های تک‌رقمی کنکور امسال قرار گرفتند.
خاطرنشان می‌شود: بر اساس اعلام قبلی مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در کنکور سراسری امسال، 4 دانش‌آموز فارسی شامل: دو دانش‌آموز شیرازی و دو دانش‌آموز لاری موفق به کسب رتبه‌های تک‌رقمی در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و علوم انسانی شدند.
بر اساس اعلام نجفی، امسال در گروه آزمایشی علوم انسانی دانش‌آموز فاطمه شبخیز از دبیرستان فرزانگان لارستان موفق به کسب رتبه اول و دانش‌آموز علی حاجیان از دبیرستان شهید نصیری همین شهر نیز موفق به کسب رتبه پنجم کشوری و در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز دانش‌آموز فرهنگ امیری از دبیرستان تیزهوشان شهید دستغیب یک از ناحیه دو شیراز و دانش‌آموز گلسا مصباحی از دبیرستان فرزانگان همین ناحیه نیز موفق به کسب رتبه‌های سوم و هفتم در بین شرکت‌کنندگان شدند.
کد مطلب : ۲۱۱۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما