معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در مراسم افتتاح خبرگزاری ایلنا در استان فارس:

خبرنگاران به ترویج همدلی و دوستی در استان کمک کنند/ توسعه استان نیازمند همراهی رسانه‌ها است 

18 مرداد 1398 ساعت 18:31

عبدالرضا قاسم‌پور در مراسم افتتاح خبرگزاری ایلنا در استان فارس با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این خبرگزاری در استان، عنوان کرد: مدتی شاهد عدم فعاليت  ایلنا در فارس بودیم اما خوشبختانه این فعالیت از سر گرفته شده است.


به گزارش حافظ خبر، عبدالرضا قاسم‌پور در مراسم افتتاح خبرگزاری ایلنا در استان فارس با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این خبرگزاری در استان، عنوان کرد: مدتی شاهد عدم فعاليت  ایلنا در فارس بودیم اما خوشبختانه این فعالیت از سر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایلنا نماینده اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر تلاشگر و زحمتکش کارگر بوده است، افزود: خبرگزاری ایلنا در سطح کشور نیز با انتقادات دلسوزانه و منصفانه و با رعایت اخلاق رسانه‌ای و  رها کردن  مسائل حاشیه ای به موضوعات بنیادین پرداخته و  در راستای توسعه کشور گام بر داشته است.
معاون توسعه مدیریت استان با اشاره به  ظرفیت های بیشمار  فارس در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن ،گردشگری و ...،  از جامعه رسانه‌ای خواست با تکیه بر این ظرفیت‌ها به تقویت حرکت موتور توسعه استان کمک کنند.
قاسم‌پور با اشاره به شرایط کنونی کشور و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران این تحریم ها را تروریسم اقتصادی خواند و اظهار کرد: اصحاب رسانه باید به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  کمک  و با حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور و رونق اقتصاد دانش بنیان راه عبور از بحران‌کنونی را هموار کنند.
معاون توسعه مدیربت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اهمیت انتقاد سازنده و دلسوزانه به مرز باریک بین نقد و تخریب اشاره کرد و افزود: اگر قلم ها و دوربین های خبرنگاران نبود بسیاری از حوادث، رخدادها و تصمیمات از دید مردم دور می‌ماند و امکان اصلاح در بسیاری امور به وجود نمی‌آمد.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران پیش قراولان عرصه های فرهنگی و حفظ ارزش های  نظام  و طلایه داران اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند.
قاسم‌پور تاکید کرد: فضای کنونی نیازمند ترویج دوستی، مهربانی ، حسن ظن و همدلی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از خبرنگاران خواست همواره به تقویت اعتماد مردم به مسئولان و نظام  بپردازند.
وی همچنین‌ یادآور شد : مسئولین نیز باید تعاملی مثبت با رسانه‌ها داشته باشند.


کد مطلب: 21121

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21121/خبرنگاران-ترویج-همدلی-دوستی-استان-کمک-کنند-توسعه-نیازمند-همراهی-رسانه-ها-است

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir