سرپرست خبرگزاری ایلنا فارس:

ایلنا رسانه‌ای برای آگاهی و امید

18 مرداد 1398 ساعت 18:40

سرپرست خبرگزاری ایلنا فارس با بیان اینکه ایلنا متعلق به کارگران و کارآفرینان نیست گفت: ایلنا رسانه‌ای است برای همه‌ی آن‌هایی که به آگاهی و امید، ایمان دارند.


به گزارش حافظ خبر، محمدرضا طاهری افزود: در زمانه‌ی کنونی که بهبود وضع اقتصاد و معیشت، دغدغه‌ی زمامداران و مردمان است، اهمیت کار و تولید، دوچندان است و از این روست که خبرگزاری کار ایران، رسالتی افزون‌تر را احساس می‌کند: حمایت از کارگر و کارآفرین.
وی بیان کرد: ایلنای فارس در تلاش است تا خبر را با دقت و صحت، روایت کند اما در این سعی، تنها به ارائه خبر بسنده نمی‌کند؛  چرا که خبر را با تحلیل و روایت خواسته‌ها و مشکلات مردم، با بهره‌جستن از آرا و نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران، و با مطالبه‌گری از مدیران و مسئولان، آگاهی را به مخاطبان‌مان ارائه می‌کند.
طاهری بیان کرد: ایلنای فارس در پی آن است که تلاش و کوشش کارگران و کارآفرینان، صنعتگران، کشاورزان، معلمان و صاحبان مشاغل را روایت کند، از تحلیل‌گران و کارشناسان چاره بجوید و تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان را در ارائه راهکار یاری کند.
سرپرست خبرگزاری ایلنا فارس با بیان اینکه تمرکز ایلنای فارس معطوف به همه‌ی جغرافیای فارس و همه‌ی اهالی استان است ادامه داد: شهرستان‌ها و روستاها و بخش‌ها، زنان خانه‌دار و کارمندان و عشایر، دانش‌آموزان و معلمان و دانشجویان، رانندگان و مسافران و عابران، کوچه و خیابان و شهر.
وی تصریح کرد: از تمامی مدیران و نمایندگان محترم مردم، تقاضا داریم که ایلنا را در روایت صحیح خبر و حمایت از تولید ملی و متولیان تولید و کار یاری رسانند.


کد مطلب: 21123

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21123/ایلنا-رسانه-ای-آگاهی-امید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir