۰
plusresetminus

دستگیری متهم کودک‌آزار در کمتر از 48 ساعت

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری متهم کودک‌آزار در یک ماموریت 48 ساعته خبرداد و گفت: در یک اقدام هماهنگ با حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز متهم شناسایی و در محل اخفا خود دستگیر شد.
دستگیری متهم کودک‌آزار در کمتر از 48 ساعت
به گزارش حافظ خبر، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: در حادثه‌ای در یکی از بیمارستان‌های شیراز متهم یک دختر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده  بود  که  پس از اطلاع از این موضوع در همان  ساعات  اولیه اقدامات  شناسایی انجام که توسط کارگاهان پلیس با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی فرد در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اعلام  اینکه پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی  متهم  اعتراف کرد، افزود: وی 25 سال سن  دارد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات  به  دادسرا معرفی خواهد شد.
محمدی با اشاره به اینکه این  اتفاق در گوشه‌ای از محوطه سرباز بیمارستان و دور از چشمان عابران  و کادر بیمارستان اتفاق افتاده و همین دلیل موجب شد اقدامات شناسایی قدری زمانبر شود افزود: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان  را دارد با جدیت تمام برخورد می‌کند.
گفتنی است که شایعات در مورد فوت این دختربچه 3 و نیم ساله کذب بوده و وی تحت مداوا قرار دارد.
کد مطلب : ۲۱۱۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما