۰
plusresetminus

کسب چهار رتبه برتر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸
رئيس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعي آموزش‌وپرورش فارس گفت: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم، دانش آموزان و فرهنگیان فارس موفق به کسب چهار رتبه برتر کشوری شدند .
کسب چهار رتبه برتر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم
به گزارش حافظ خبر، لیلا نورافشان گفت: در مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم ،بیش از 72 هزار و 450  اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد .وی از رشد 54 درصدی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در فارس خبر داد و افزود: جمع کل نفرات شرکت‌کننده در هشتمین جشنواره نوجوان سالم  نسبت به سال قبل از آن نیز  46 در صد رشد داشته است.
رئيس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعي آموزش‌وپرورش فارس خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه مرحله استانی این جشنواره از 187دانش‌آموز دختر،  161 دانش‌آموز پسر،  62 همکار فرهنگی و والدین دانش آموزان به‌عنوان برگزیدگان مرحله استانی ، تمام روسای ادارات آموزش‌وپرورش و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و همچنین کارشناسان مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی فعال در این جشنواره تقدیر شد.
نورافشان گفت: از استان فارس 72 اثر در بخش دانش‌آموزی و 12 اثر برگزیده همکاران در بخش ابتکارات مدرسه‌ای به‌عنوان منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این جشنواره در تهران ارسال شد که حاصل آن کسب 4 مقام برتر کشوری در سطح کشور بود .
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۱۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما