۰
plusresetminus
رییس مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی فارس خبر داد:

استخدام نیروی انتظامی فارس در مقطع درجه داری / برگزاری آزمون کتبی داوطلبان استخدامی در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
دومین مرحله آزمون کتبی استخدامی نیروی انتظامی در مقطع درجه داری با حضور 155 داوطلب برگزار شد.
استخدام نیروی انتظامی فارس در مقطع درجه داری / برگزاری آزمون کتبی داوطلبان استخدامی در شیراز
به گزارش حافظ خبر، رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن اعلام این خبر، گفت: مركز گزينش و استخدام در هر سازماني داراي اهميت زيادي مي باشد، اما در نيروي انتظامي با توجه به حساسيت و تنوع مأموريت ها، اهميتی دو چندان پيدا مي كند.
سرهنگ "محمد داوودی" گفت: متعهد، مؤمن، انقلابي، باهوش، شجاع و داشتن آمادگي جسماني از جمله ويژگي هاي يك مأمور نيروي انتظامي است که هنگام استخدام داوطلبان به اين خصوصیات توجه لازم می شود.
وي آموزش، نظم و انضباط، ارتقاء روحيه دين باوري و تقويت قواي جسماني را چهار عنصر مهم و تأثير گذار در كاركنان نيروي انتظامي عنوان كرد.
رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس از برگزاری دومین مرحله آزمون کتبی سال جاری با حضور 155 داوطلب استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی در شیراز، خبر داد و گفت: نتایج این آزمون 27 مرداد ماه اعلام خواهد شد و افراد پذیرفته شده، سایر مراحل گزینش و استخدام را طی خواهند کرد.
سرهنگ داوودی گفت: تا اطلاع ثانوی، روزهای چهارشنبه هر هفته، ثبت نام اولیه استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری انجام خواهد شد و افراد علاقه مند و واجد شرایط می توانند به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در میدان سفر – پشت ترمینال کاراندیش مراجعه کنند.
کد مطلب : ۲۱۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما