۴
plusresetminus
حافظ خبر گزارش می دهد؛

کاندیدای مجلس از استهبان و نی ریز چه کسانی خواهند بود؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳
از مباحث داغ و مهم در این بازه زمانی تا زمان ثبت نام نهایی کاندیدا، اسامی افرادی ست که گفته می شود در انتخابات برای اخذ صندلی مجلس داوطلب خواهند شد که در این مطلب با برخی گمانه زنی ها درخصوص کاندیدای احتمالی از حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز آشنا خواهید شد.
کاندیدای مجلس از استهبان و نی ریز چه کسانی خواهند بود؟
به گزارش حافظ خبر، روز به روز تب و تاب انتخاب با نزدیک شدن به دوم اسفندماه بیشتر شده و فعالیت های زیرپوستی کاندیدای احتمالی نیز بیشتر می شود. برخی در فضای مجازی و در قالب متونی بلند بالا و بعضا ایده آل در تمامی حوزه ها همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی سعی بر جلب توجه افکار عمومی به سمت خود دارند، برخی تمام تلاش خود را کرده تا مبادا مجلس ختمی را از دست ندهند و عده ای نیز جلسات مخفیانه و آشکارای خود را به بهانه گوناگون جز انتخابات آغاز کرده اند.
از مباحث داغ و مهم در این بازه زمانی تا زمان ثبت نام نهایی کاندیدا، اسامی افرادی ست که گفته می شود در انتخابات برای اخذ صندلی مجلس داوطلب خواهند شد که در مطالب پیشین به بررسی کاندیدای احتمالی از حوزه های انتخابی شیراز، مرودشت و آباده، بوانات و صفاشهر پرداختیم.
در این مطلب براساس نقل قول هایی که در فضای مجازی و محافل مختلف صورت گرفته، به معرفی کاندیدای احتمالی از حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز خواهیم پرداخت:::
 
دکتر اصغر مسعودی؛ نماینده کنونی مجلس از این حوزه انتخابیه
وی متولد سال 1344 در نی ریز می باشد. تحصیلاتش کارشناسی خارج فقه وکلام، کارشناسی ارشد فلسفه و کلام و دارای دکترای مدرسی معارف(گرایش قران و متون اسلامی) می باشد. وی که کاندیدای لیست امید و اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه استهبان ونی ریز بود، کارش با فرهاد طهماسبی متولد ۱۳۵۲ دارای دکترای حقوق قضایی حاضر در لیست اصولگرایان به دور دوم انتخابات مجلس سال 94 کشیده شد و در نهایت در شبی که نی‌ریز چشم بر هم نگذاشت، مسعودی با ٣٤٣٨١ رأی و با اختلاف ١٥٣ رأی توانست از فرهاد طهماسبی را که ٣٤٢٢٨ رأی بدست آورده بود، پیشی گیرد و به صندلی سبز مجلس سلام کند. وی در طی چهارسال حضور در مجلس دهم همواره در کمیسیون فرهنگی حاضر بوده و عضو عادی بوده است و هیچگاه موفق به حضور در هیئت رئیسه نشده است.
 
محمد سقایی
وی نماینده ادوار، پنجم، ششم، هشتم و نهم در حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز می باشد که در دوره قبل از حوزه انتخابیه نهران کاندیدای حضور در مجلس شده بود. سقایی متولد 1328 در استهبان و دارای مدرک کارشناسی مهندسی راه و ساختمان می باشد. از مهم ترین سوابق وی می توان به مدیرکل راه و ترابری استانهای مازندران، فارس، یاسوج و یزد اشاره کرد.
 
دکتر فرهاد طهماسبی
وی در بهار سال 1352 در روستایی از توابع آباده طشک نی ریز دیده به جهان گشود. طهماسبی دارای مدرک کارشناسی علوم قضایی دانشگاه علوم قضایی تهران، کارشناسی ارشد حقوق جزاء و جرم شناسی دانشگاه شیراز و دکترای حقوق عمومی در دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. از جمله سوابق وی می توان به دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد، رئیس دادگستری شهرستان نی ریز و رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان ارسنجان  و رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) اشاره کرد. آخرین سمت اجرایی قضایی وی معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز، سرپرست دادگاه‌های ویژه خانواده شیراز و مستشار دادگاه‌های تجدید نظر استان فارس می‌باشد.
 
به گزارش حافظ خبر،  از دیگر کاندیدای احتمالی در حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز می توان به زهرا اسلام زاده، عبداله الهی زاده، حسین بنی اسدی، محمد حسین بیات، محمد حسن خریدار، اسماعیل خیر، جواد دمیری، اله داد سلیم پور، مجید صادق زاده، رضا صداقت، محمد علی طالبی نژاد، هادی فردایی، حبیب فریبرز، بهنام قاسمی، سید محمد صادق کشفی زاده و ناصر مبرزی اشاره کرد.

قابل ذکر است که اسامی مطرح شده همه گمانه زنی بوده و تا روزی که افراد برای این مهم به فرمانداری نرفته و ثبت نام نکرده اند، هیچ چیز مشخص نیست و چه بسا افرادی به این لیست اضافه شده  یا از آن کاسته شود.
 
 انتهای پیام/
 
کد مطلب : ۲۱۱۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
دکتر مسعودی اجلاسیه دوم نایب رئیس اول و در اجلاسیه سوم نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بودند