۰
plusresetminus
حافظ خبر گزارش می دهد؛

بویی که مردم را آزار می دهد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳
در پانصد دستگاه، خیابان قائم از سر چهار راه تا حوالی کوچه 6 بوی فاضلاب در ذوق آدمی می زند اما مردم این منطقه چند ماهی می شود که به اجبار درحال تحمل وضع موجود می باشند و در پی پیگیری هایشان کسی به درستی پاسخگویشان نبوده و هر یک به دیگری پاس می دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند.
بویی که مردم را آزار می دهد
به گزارش حافظ خبر،  چندی وقتی است که بوی فاضلاب به طرز فجیعی همراه مردم منطقه شده و کسی پاسخگویشان نیست.
در پانصد دستگاه، خیابان قائم از سر چهار راه تا حوالی کوچه 6 بوی فاضلاب در ذوق آدمی می زند اما مردم این منطقه چند ماهی می شود که به اجبار درحال تحمل وضع موجود می باشند و در پی پیگیری هایشان کسی به درستی پاسخگویشان نبوده و هر یک به دیگری پاس می دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند.

احمد دهقان درمورد بوی فاضلابی که در این محیط به مشام می رسد، به خبرنگار حافظ خبر عنوان کرد: بوی فاضلاب از سر چهارراه آغاز شده و تا حوالی کوچه 6 هنوز به مشام می رسد و حتی در برخی جاها غیرقابل تحمل می شود.
وی ادامه داد: بر روی لوله فاضلابی که از این خیابان می گذرد، دریچه هایی به منظور بررسی و بازدید گذاشته اند اما به سبب همین دریچه ها، بوی فاضلاب از کف خیابان بلند شده و به آسمان می رسد.
دهقان که در این مسیر کاسب کار است و مغازه دارد، از فرار مشتری هایش گفت: مشتری هایی که داشتم، چند ماهی است که هرگاه به قصد مغازه من می آیند، پس از رسیدن به آن از بوی بد لحظه ای درنگ نمی کنند و برای انجام خرید خود به مغازه ای دیگر و در منطقه ای دیگر مراجعت می کنند.

حسن آقا، فرد دیگری است که به سمت خبرنگار حافظ خبر آمده و گویی فردی را برای گفتن حرف هایش پیدا کرده است. وی که ساکن این محله است درتوضیح بوی فاضلاب گفت: فاضلاب مغازه ها و منازل مسکونی پس از جمع شدن به داخل لوله اصلی فاضلاب ریخته می شوند و از طریق پنجره هایی که برای این لوله فاضلاب گذاشته شده، بو بیرون می آید.
وی درخصوص زمان حادث شدن این اتفاق تصریح کرد: چند ماهی می شود که این بو برای همه اهل این منطقه ایجاد مزاحمت کرده است اما قبل از آن چنین مشکلی را نداشتیم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که لوله فاضلابی که مدت ها در اینجا بوده از چند ماه پیش چنین بویی را راه انداخته است؟!
حسن آقا همچنین بیان کرد: این لوله فاضلاب در پانصد دستگاه خیابان قائم، پیش از چهارراه و پس از کوچه 6 نیز ادامه یافته اما تنها این منطقه بو به مشام اهل محل می رسد.
وی درمورد شایعه ای که در میان مردم برای آمدن این بو پراکنده شده، اظهار داشت: عده ای از مردم می گویند علت این بویی که به مشام می رسد، رها کردن فاضلاب در آب های سطحی می باشد.
این اهل محل که سن و سالی نیز از و ی گذشته درخصوص پیگیری هایی که برای حل این مشکل داشته اند، عنوان کرد: از همان ماه های اول که این بو شنیده شد، با آب و فاضلاب شیراز و آب و فاضلاب منطقه 4 و 5 شهرداری شیراز تماس گرفته ایم اما جواب درستی به ما نداده اند.
وی در ادامه توضیحاتش درخصوص پیگیری رفع مشکل بوی فاضلاب مطرح کرد: ادارات و سازمان های مرتبط یا به ما گفتند که ارتباطی به آن ها ندارد و یا اینکه قول داده اند و هنوز اتفاقی نیفتاده و به نوعی برای باز کردن ما از سر خودشان، قول های الکی داده اند.

به گزارش حافظ خبر،  از دستگاه هایی خادم همچون آب و فاضلاب و شهرداری که شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، انتظار می رود که هر چه زودتر به این منطقه مراجعه کرده و مشکل مردم را حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۱۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما