حافظ خبر گزارش می دهد؛

بویی که مردم را آزار می دهد

20 مرداد 1398 ساعت 10:23

در پانصد دستگاه، خیابان قائم از سر چهار راه تا حوالی کوچه 6 بوی فاضلاب در ذوق آدمی می زند اما مردم این منطقه چند ماهی می شود که به اجبار درحال تحمل وضع موجود می باشند و در پی پیگیری هایشان کسی به درستی پاسخگویشان نبوده و هر یک به دیگری پاس می دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند.


به گزارش حافظ خبر،  چندی وقتی است که بوی فاضلاب به طرز فجیعی همراه مردم منطقه شده و کسی پاسخگویشان نیست.
در پانصد دستگاه، خیابان قائم از سر چهار راه تا حوالی کوچه 6 بوی فاضلاب در ذوق آدمی می زند اما مردم این منطقه چند ماهی می شود که به اجبار درحال تحمل وضع موجود می باشند و در پی پیگیری هایشان کسی به درستی پاسخگویشان نبوده و هر یک به دیگری پاس می دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند.

احمد دهقان درمورد بوی فاضلابی که در این محیط به مشام می رسد، به خبرنگار حافظ خبر عنوان کرد: بوی فاضلاب از سر چهارراه آغاز شده و تا حوالی کوچه 6 هنوز به مشام می رسد و حتی در برخی جاها غیرقابل تحمل می شود.
وی ادامه داد: بر روی لوله فاضلابی که از این خیابان می گذرد، دریچه هایی به منظور بررسی و بازدید گذاشته اند اما به سبب همین دریچه ها، بوی فاضلاب از کف خیابان بلند شده و به آسمان می رسد.
دهقان که در این مسیر کاسب کار است و مغازه دارد، از فرار مشتری هایش گفت: مشتری هایی که داشتم، چند ماهی است که هرگاه به قصد مغازه من می آیند، پس از رسیدن به آن از بوی بد لحظه ای درنگ نمی کنند و برای انجام خرید خود به مغازه ای دیگر و در منطقه ای دیگر مراجعت می کنند.

حسن آقا، فرد دیگری است که به سمت خبرنگار حافظ خبر آمده و گویی فردی را برای گفتن حرف هایش پیدا کرده است. وی که ساکن این محله است درتوضیح بوی فاضلاب گفت: فاضلاب مغازه ها و منازل مسکونی پس از جمع شدن به داخل لوله اصلی فاضلاب ریخته می شوند و از طریق پنجره هایی که برای این لوله فاضلاب گذاشته شده، بو بیرون می آید.
وی درخصوص زمان حادث شدن این اتفاق تصریح کرد: چند ماهی می شود که این بو برای همه اهل این منطقه ایجاد مزاحمت کرده است اما قبل از آن چنین مشکلی را نداشتیم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که لوله فاضلابی که مدت ها در اینجا بوده از چند ماه پیش چنین بویی را راه انداخته است؟!
حسن آقا همچنین بیان کرد: این لوله فاضلاب در پانصد دستگاه خیابان قائم، پیش از چهارراه و پس از کوچه 6 نیز ادامه یافته اما تنها این منطقه بو به مشام اهل محل می رسد.
وی درمورد شایعه ای که در میان مردم برای آمدن این بو پراکنده شده، اظهار داشت: عده ای از مردم می گویند علت این بویی که به مشام می رسد، رها کردن فاضلاب در آب های سطحی می باشد.
این اهل محل که سن و سالی نیز از و ی گذشته درخصوص پیگیری هایی که برای حل این مشکل داشته اند، عنوان کرد: از همان ماه های اول که این بو شنیده شد، با آب و فاضلاب شیراز و آب و فاضلاب منطقه 4 و 5 شهرداری شیراز تماس گرفته ایم اما جواب درستی به ما نداده اند.
وی در ادامه توضیحاتش درخصوص پیگیری رفع مشکل بوی فاضلاب مطرح کرد: ادارات و سازمان های مرتبط یا به ما گفتند که ارتباطی به آن ها ندارد و یا اینکه قول داده اند و هنوز اتفاقی نیفتاده و به نوعی برای باز کردن ما از سر خودشان، قول های الکی داده اند.

به گزارش حافظ خبر،  از دستگاه هایی خادم همچون آب و فاضلاب و شهرداری که شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، انتظار می رود که هر چه زودتر به این منطقه مراجعه کرده و مشکل مردم را حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 21141

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21141/بویی-مردم-آزار-می-دهد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir