۰
plusresetminus

لطافت هنری درسال رونق تولید نان مهربانی به سفره ها می‌بخشد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲
بیش از یکهزار و سیصد شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم دربازار دایمی صنایع دستی درشیراز ایجاد شده است.
لطافت هنری درسال رونق تولید نان مهربانی به سفره ها می‌بخشد
علیرضا قبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حافظ خبر درحاشیه نشست چهارشنبه های هنری ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت خبرنگار شهید با بیان این مطلب گفت : جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولیدداخلی وایجاد اشتغال، بازار دائمی صنایع دستی را با هدف حمایت از صنایع دستی کشور وترویج کالای ایرانی درفضایی بالغ بر پنج هزارمتر مربع در مرکز شهر شیراز ایجاد کرده ایم.

مدیر عامل جوان این مرکز اضافه کرد: درفاز اول راه اندازی این مرکز،با بیش از یکصد وسی گالری و هشتاد رشته صنایع دستی فعالیت خود را شروع نموده ودرفاز دوم قصد داریم 70 گالری دیگر به این مجموعه اضافه نماییم که جمعا 200 گالری را در این مجموعه هنری خواهیم داشت.

قبادی، ایجاد درگاه بین المللی، ایجاد هلدینگ بین المللی گردشگری وجذب توریست وبرپایی نمایشگاه داخلی وخارجی  برای رونق مجموعه صنایع دستی را چشم انداز آینده این مرکز عنوان واضافه کرد: دراین مجموعه هنری که با نگاه جهانی و فرامنطقه ای اداره می‌شود افراد با نیازهای خاص وویژه از جمله ناتوانان و کم توانان ذهنی، نابینایان و کم بینایان، امور زندان‌ها و زنان بد سرپرست یا بی سرپرست هم مشغول فعالیت هنری وساخت وتولید صنایع دستی هستند.

وی همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده گفت:  از هنرمندانی که جهت ارائه هنرهای خود نیاز به فضا دارند استقبال می کنیم و آماده همکاری هستیم.

خبرنگار :سیده فاطمه حسینی
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۱۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما