معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در جلسه ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان :

تجلیل حقیقی از بازنشستگان به معنای رفع مشکلات آنها است/ کمیته‌ای با هدف پیگیری مشکلات بازنشستگان استان تشکیل می‌شود

22 مرداد 1398 ساعت 12:00

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تجلیل حقیقی از بازنشستگان به معنای رفع مشکلات آنها است.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه ستاد استانی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور تعدادی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان و کانون‌های بازنشستگی همچنین سرپرست صندوق بازنشستگی استان فارس برگزار شد، افزود: روز ۲۵ ذی الحجه( ۵ شهریور ماه) که مقارن با هفته دولت نیز است  به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.
وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت جایگاه بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های گرانبها در هر سازمان، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در شان بازنشستگان از آنها تجلیل کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بیان کرد: علاوه بر تجلیل و تکریم بازنشستگان در هر دستگاه اجرایی همایشی استانی نیز ار سوی صندوق بازنشستگان  برگزار و از بازنشستگان نمونه استان تجلیل می‌شود.
وی همچنین بر لزوم‌ تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری مشکلات بازنشستگان در طول سال تاکید کرد و افزود: این کمیته با ریاست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تشکیل می‌شود؛ چرا که رسیدگی به مشکلات بازنشستگان نباید به یک روز خاص محدود شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین از پیگیری صندوق بازنشستگی استان برای برگزاری ورزش‌های همگانی خبر داد.
وی تاکید کرد: تجلیل حقیقی از بازنشستگان به معنای رفع مشکلات آنها است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خاطرنشان کرد: تجارب ارزشمند بازنشستگان باید در راستای توسعه استان به کار گرفته شود.
وی از دستگاه‌های اجرایی خواست در تکریم بازنشستگان کوتاهی نکنند چرا که این افراد سال‌ها در جهت آرامش و امتیت، اقتصادی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش کرده‌اند‌.
قاسم‌پور با اشاره به اینکه  ۲۵ ذی الحجه روز تکریم جایگاه خانواده نیز است، اظهار کرد: بی تردید تدوین برنامه‌هایی که پیروی از شیوه زندگی بزرگانی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) را ترویج کند گام‌ موثری در جهت استحکام بنیان خانواده خواهد بود.

وی خانواده را نهادی مهم و اثرگذار در جامعه دانست و تاکید کرد: نقش خانواده در تربیت فرزندان غیر قابل انکار است به گونه‌ای که از خانواده به عنوان مدرسه اول نام برده می‌شود .


کد مطلب: 21155

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21155/تجلیل-حقیقی-بازنشستگان-معنای-رفع-مشکلات-کمیته-ای-هدف-پیگیری-استان-تشکیل-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir