كمبود ٩ هزار نيروي انساني در آموزش و پرورش فارس

22 مرداد 1398 ساعت 13:28

مديركل آموزش و پرورش فارس اعلام كرد كه اين مجموعه در استان براي آغاز سال تحصيلي ٩٨-٩٩ با كمبود ٩ هزار نيروي انساني رو به‌رو است .


به گزارش حافظ خبر، علي‌عسكر نجفي سه شنبه ٢٢ مرداد در شوراي آموزش و پرورش استان بيان كرد: موضوع كمبود نيروي انساني در كارگروه توسعه مديريت و تامين نيروي انساني كه از زمستان ٩٧ تشكيل شده، در حال بررسي است . وي افزود: تلاش مي‌شود تا سال تحصيلي جديد با كمترين مشكل در خصوص كمبود نيرو آغاز شود .
مديركل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان كرد: علي‌رغم كمبود منابع مالي و امكانات اما در سال تحصيلي ٩٧-٩٨، آموزش و پرورش استان با موفقيت‌هاي در خور توجه روبه‌رو بود .
نجفي با اشاره به بهره‌برداري از ٢٢ پروژه تا مهر امسال در استان، از فراهم شدن مقدمات آغاز سال تحصيلي جديد خبر داد .
وي پروژه بررسي مهر، فروش املاك و مراكز يادگيري محلي جهت ترويج سواد را از دستور كارهاي اين جلسه از شوراي آموزش و پرورش فارس عنوان كرد .
مديركل آموزش و پرورش فارس در زمان بررسي فروش بخشي از املاك اين اداره‌كل در استان، گفت: در حال حاضر ٦٠٠ فضاي آموزشي ما نياز به تعمير و بازسازي دارد كه لازم است تعدادي از املاك تحت پوشش ما صرف تعمير و بازسازي اين فضاها شود .
نجفي همچنين يادآور ش كه پيرو يكي از دستور كارهاي جلسه قبل اين شورا،  صدور مجوز و نظارت بر مراكز پيش دبستاني تحت پوشش بهزيستي فارس به آموزش و پرورش استان واگذار شده است .
ایسنا


کد مطلب: 21161

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21161/كمبود-٩-هزار-نيروي-انساني-آموزش-پرورش-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir