۰
plusresetminus

پیش‌بینی تحصیل بیش از 788 هزار دانش آموز در مدارس فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود که مهرماه امسال ٧٨٨ هزار ٤٢٥ دانش آموز در قالب 32 هزار و ٥٠٠ كلاس در مدارس استان مشغول به تحصیل شوند.
پیش‌بینی تحصیل بیش از 788 هزار دانش آموز در مدارس فارس
به گزارش حافظ خبر، اسماعیلی در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اجراي پروژه‌ها در سيستم تعليم و تربيت يك یا چند ساله است، گفت: اما به جهت ارتقاي كمي و كيفي، پروژه مهر در آغاز مهرماه هر سال به اتمام مي‌رسد. وی اجرای پروژه مهر را اقدامي سازنده، موثر و سازمان يافته عنوان كرد و برنامه محوري، برنامه‌ريزي به منظور بازگشايي هوچه باشكوه تر مدارس، ايجاد شوق و انگيزه در يادگيران و نظم پذيري دانش آموزان با مشاهده نظم در آغاز مدارس را چهار هدف اصلي آن عنوان كرد .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه پنج كارگروه براي اين اجراي پروژه پيش‌بيني شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش آموزان در مقاطع ابتدايي و متوسطه اول به پايان رسيده و ثبت‌نام در مقطع متوسطه دوم در حال انجام است .
اسماعیلی افتتاح چند پروژه ورزشي، ساماندهي پوشاك مدارس با 130 تولیدی در سطح شیراز، نظارت الكترونيكي بر سرويس مدارس  و... از جمله مواردی عنوان کرد که در پروژه مهر در حال بررسی است.
وی همچنین اعلام کرد که تا آخر شهریورماه امسال 22 پروژه به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.
محمدرضا امیری، فرماندار شیراز نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه دچار يك عقب ماندگي در فضاهاي آموزشي در سطح شهرستان به ويژه در مناطق ناحيه ٣ و ٤ کلانشهر شيراز هستیم، خواستار اعمال اعتبارات ويژه‌اي خارج از اعتبارات شهرستانی براي سرانه فضاي آموزشي شد.
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۱۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما