حافظ خبر گزارش می دهد؛

کاندیدای احتمالی مجلس از اقلید چه کسانی خواهند بود؟

24 مرداد 1398 ساعت 11:22

با نزدیک شدن به 2 اسفند تنور انتخابات داغ تر می شود و این بار به سراغ کاندیدای احتمالی از حوزه انتخابیه اقلید رفته و آن ها را بررسی کردیم.


به گزارش حافظ خبر؛ روز به روز تب و تاب انتخاب با نزدیک شدن به دوم اسفندماه بیشتر شده و فعالیت های زیرپوستی کاندیدای احتمالی نیز بیشتر می شود. برخی در فضای مجازی و در قالب متونی بلند بالا و بعضا ایده آل در تمامی حوزه ها همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی سعی بر جلب توجه افکار عمومی به سمت خود دارند، برخی تمام تلاش خود را کرده تا مبادا مجلس ختمی را از دست ندهند و عده ای نیز جلسات مخفیانه و آشکارای خود را به بهانه گوناگون جز انتخابات آغاز کرده اند.
از مباحث داغ و مهم در این بازه زمانی تا زمان ثبت نام نهایی کاندیدا، اسامی افرادی ست که گفته می شود در انتخابات برای اخذ صندلی مجلس داوطلب خواهند شد که در مطالب پیشین به بررسی کاندیدای احتمالی از حوزه های انتخابی شیراز، مرودشت، آباده، بوانات و صفاشهر و استهبان و نی ریز پرداختیم.
در این مطلب براساس نقل قول هایی که در فضای مجازی و محافل مختلف صورت گرفته، به معرفی کاندیدای احتمالی از حوزه انتخابیه اقلید خواهیم پرداخت:::
 
سید حسین افضلی؛ نماینده کنونی
سید حسین افضلی متولد 1339 در شهرستان اقلید می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی راه و ساختمان گرایش سازه های هیدرولیکی از دانشگاه امیر کبیر و دکترای همین رشته و گرایش از دانشگاه شیراز می باشد.
از مهم ترین سوابق وی می توان به عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، عضو سازمان نظـام مهندسی فارس و ریاست آموزشکده مهندسی یاسوج می باشد.
وی با کسب 37 درصد آرای حوزه انتخابیه خود توانست به مجلس راه یابد که طی این چهار سال همواره عضوی معمولی در کمیسیون عمران مجلس بوده است و هیچگاه موفق به حضور در هیئت رئیسه این کمیسیون نشده است.
 
 حمید گرامی
وی که از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی می باشد، با سوابقی همچون دبیری ستاد احیای امر به معروف استان فارس، فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، فرماندار شهرستان کازرون و جانشین هیئت ارزشیابی یگان‌های سپاه پاسداران در استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان می باشد. گرامی در آخرین پست اجرایی خود، به عنوان مدیرکل حفظ و آثار، نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مشغول فعالیت بود که به منظور کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه از سمت خود کناره گیری کرد.
 
مسلم صالحی نیا
صالحی نیا با مدرک دکترای علوم تربیتی و سابقه استادیاری و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید می خواهد سعی خود را برای حضور در یازدهمین مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدای حوزه انتخابیه اقلید نماید.
 
الیاس طاهری
الیاس طاهری در تاریخ ۱۳۳۹ در اقلید از توابع استان فارس به دنیا آمد. وی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی است. طاهری در حالی خود را برای مجلس یازدهم آماده می کند که سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم را دارا می باشد. وی در چهار سال حضور خود در مجلس در کمیسیون صنایع و معادن حضور داشته که به جز سال دوم، در سال مابقی توانسته در هیئت رئیسه کمیسیون حضور داشته باشد. از جمله دیگر سوابق او می توان به ریاست آموزش و پرورش، ریاست دانشگاه و فرمانداری اشاره کرد.
 
مجاهد امیری
مجاهد امیری که پیش از این به مدت 4 سال ونیم و تا آبان ماه 1396 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید بود، سودای حضور در مجلس بعنوان نماینده مردم اقلید را دارد. از دیگر سوابق وی می توان به مسئول بسیج اساتید، عضو هیأت ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی کشور ،عضو مرکز هم اندیشی اساتیدونخبگان دانشگاهی کشور، معاون آموزشی و قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر اشاره کرد.
 
مجید مسعودی
شنیده شده که مجید مسعودی با رزومه مدیریت سابق آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید قصد ورود به عرصه انتخابات از حوزه اقلید را دارد.
 
کاووس رئیسی
گفته می شود کاووس رئیسی نیز که پیش از این سابقه فرمانداری شهرستان های پاسارگاد و کازرون را در کارنامه خود دارد، داعیه دار حضور در مجلس شده است.
 
سایرین
همچنین از نام هایی چون مشتاق زاده، رحمانی، کرمی و غلامی به عنوان سایر گزینه های کاندیداتوری در مجلس از حوزه انتخابیه اقلید یاد می شود.
 
 
قابل ذکر است که اسامی مطرح شده همه گمانه زنی بوده و تا روزی که افراد برای این مهم به فرمانداری نرفته و ثبت نام نکرده اند، هیچ چیز مشخص نیست و چه بسا افرادی به این لیست اضافه شده  یا از آن کاسته شود.
 
 انتهای پیام/
 


کد مطلب: 21179

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21179/کاندیدای-احتمالی-مجلس-اقلید-کسانی-خواهند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir