۰
plusresetminus

بیانیه بسیج رسانه فارس در حمایت از گروه‌های جهادی

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۷
سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس در خصوص حمایت از گروه‌های جهادی و لبیک به بیانیه مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه بسیج رسانه فارس در حمایت از گروه‌های جهادی
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس در خصوص حمایت از گروه‌های جهادی و لبیک به بیانیه مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«أَجَعَلْتُمْ سِقَایَةَ الْحَآجِّ وَعِمَارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ ءَامَنَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْأَخِرِ وَجَهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ لَا یَسْتَوُونَ عِندَاللَّهِ وَ اللَّهُ لَایَهْدِی الْقَوْمَ الظَّلِمِینَ. سوره توبه آیه (19) »

آیا آبرسانی به حاجیان و تعمیر مسجدالحرام را همانند «عملِ» کسی قرار داده‌اید که به خدا و روز قیامت ایمان آورده و در راه خدا جهاد کرده است؟ این دو نزد خداوند یکسان نیست و خداوند گروه ستمگر را هدایت نمی‌کند.
جهاد در راه خدا، فریضه ایست واجب که موجبات از بین بردن گناهان، نزدیکی به خداوند عزوجل، صیقل دهنده‌ی روح و مهم‌تر از همه که باعث خشنودی خداوند است خشنودی محرومین و مستضعفین می‌باشد که در قرآن کریم، احادیث و روایات مختلف مکرراً به فضائل دنیوی و اخروی آن مفصلاً پرداخته شده است، به‌عنوان نمونه در قرآن حکیم 400 آیه نورانی از جهاد در ابواب مختلف سخن به میان آورده و از آن تمجید نموده است.
امروز ما بسیجیان اصحاب رسانه استان فارس با تأسی از کلام مقام عظمای ولایت که امتداد کلام الهی می‌باشد مفتخریم اعلام نمائیم که خطابه‌ی نورانی امام عزیزمان که همیشه روشنای دیدگانمان بوده و هست را نصب العین قرار داده و در حمایت از کلام نافذ و امر حقشان به‌تمامی گروه‌های جهادی فعال در سراسر استان و خصوصاً نقاط دورافتاده اعلام می نمائیم که با تمام امکانات و ظرفیت‌های خویش در سازمان بسیج رسانه استان و کانون‌های بسیج رسانه شهرستان‌ها در کنار سایر دستگاه‌های رسانه‌ای استان آماده پوشش و انعکاس شایسته اقدامات فاخر شما عزیزان جهادگر در عرصه‌ی رسانه هستیم.
لذا از تمامی گروه‌های محترم جهادی درخواست می شود در مرکز استان با مراجعه یا تماس با روابط عمومی سازمان بسیج رسانه و در شهرستان‌ها با مراجعه یا تماس با دفاتر کانون‌های بسیج رسانه ما را با انعکاس اقدام فاخرشان در جهاد خویش سهیم کنند.
کد مطلب : ۲۱۱۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما