۰
plusresetminus
با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت؛

بررسی خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بوانات

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بوانات بازدید کرده و از نزدیک بر روند ارائه خدمت در این بیمارستان نطارت کردند.
به گزارش حافظ خبر، به نقل از وابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه که به همراه جمعی از هیات رئیسه، از ابتدای صبح امروز به مناطق شمالی فارس سفر کرده است، در ادامه این سفر نظارتی، در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بوانات حضور یافت.

  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف این بیمارستان، نظیر بستری، اتفاقات، زنان، و دیالیز، از بیماران عیادت کرد.
 
او همچنین در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، نحوه ارائه خدمت و میزان رضایتمندی آنان را بررسی کرد.
 
نوبت های کاری پزشکان و تیم درمانی، فرآیند انجام آزمایش های پزشکی، نحوه مراقبت از بیماران دیالیزی و فرآیندهای مربوط به تزریق خون و فرآورده های خونی، از جمله نکات مورد بررسی در این بازدید بود.

دکتر بهادر در این بازدید با اشاره به برنامه های دوره ای مسوولان دانشگاه از شهرستان های استان فارس، نظارت بر روند پیشبرد پروژه های عمرانی سلامت را از مهم ترین اهدف این برنامه عنوان کرد.

در این بازدید، مهندس «علی محمودی» فرماندار بوانات، دکتر«عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان، دکتر «علیرضا صحراگرد» مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی » مشاور و جانشین معاون غذا و دارو در این بازدید، اعضای شورای اسلامی و اعضای مجمع خیرین تامین سلامت بوانات، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.
کد مطلب : ۲۱۲۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما