استاندار فارس:

صندوق های کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه کشاورزی و توانمندی سازی روستائیان موثر است

28 مرداد 1398 ساعت 11:16

استاندارفارس گفت: صندوق کشاورزی، صندوق منابع طبیعی و صندوق زنان در توسعه کشاورزی و توانمندسازی روستائیان موثر است و این استان در زمینه راه اندازی و حمایت از این صندوق ها جایگاه برتر کشور را در اختیار دارد.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مهندس رضوی رئیس و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور، اظهارداشت: صندوق های بخش کشاورزی موجب انسجام اجتماعی و تقویت پیوستگی میان مردم می شوند زیرا هماهنگی و ارتباط حسنه و نوع دوستی را بین افراد گسترش می دهند.
نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: فعالیت های کشاورزی بیشتر توسط اقشار مستمند و روستائیان صورت می گیرد و حمایت صندوق های بخش کشاورزی و منابع طبیعی از این افراد موجب گسترش و تقویت کشاورزی خواهد شد.
وی با بیان این که در چندین جلسه شورای برنامه ریزی استان و شورای اداری موضوع صندوق های بخش کشاورزی پیگیری شده است، گفت: برای افزایش سرمایه این صندوق ها علاوه بر اعتبارات دولتی می توان از روش های متنوع دیگری استفاده کرد که باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.


کد مطلب: 21229

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21229/صندوق-های-کشاورزی-منابع-طبیعی-توسعه-توانمندی-سازی-روستائیان-موثر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir