۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در نشست خبری:

اعطای هزار جهیزیه تا پایان مرداد ماه/ ورود هزار پنل خورشیدی به مدار

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲
محمد بذرافشان از اعطای هزار جهیزیه با اعتبار 12 میلیارد تومان به هزار زوج جوان با بهترین کالاهای ایرانی خبر داد.
به گزارش حافظ خبر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سرمایه اجتماعی مهم ترین مولفه در خدمت رسانیبه محرومین است، عنوان کرد: در کمیته امداد همیشه اعتقاد بر این بوده که بزرگترین سرمایه اعتماد مردم است و در استان فارس مردم علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشیتی در حوزه کمک روی سبقت از استان های دیگر جستن و سرآمد بوده اند.
وی از انجام دو کار بزرگ تا پایان سال گفت: با سقف وام 40 میلیون تومانی برای افراد تحت پوشش، هزار پنل خورشیدی را در مناطق عشایری و روستایی در راستای اقتصاد مقاومتی تا پایان سال وارد کار خواهیم کرد.
محمد بذرافشان ادامه داد: همچنین به لطف خدا 1024 واحد گلخانه کوچک زیر 500 متر را اجرایی خواهیم کرد تا در عرصه اشتغال موثر واقع شود.
وی از اعطای هزار جهیزیه با اعتبار 12 میلیارد تومان به هزار زوج جوان با بهترین کالاهای ایرانی خبر داد.
این مقام مسئول با ارائه آمار، بخشی از عملکرد کمیته امداد فارس را بیان کرد: در چهار ماهه ابتدای سال 9 میلیارد تومان وام ضروری اعطا کرده ایم، از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در حوزه اشتغال قریب به 14 میلیارد تومان کمک کرده ایم که با بیش از 100 درصد رشد روبرو بوده ایم و تا پایان سال همانند سال گذشته حداقل 10 هزار زائر اولی در قالب طرح شوق زیارت اعزام خواهیم داشت.
وی در توضیح مصرف صدقات مردم تصریح کرد: در بخش حمایت و سلامت خانواده همانند جهاز و کمک درمان 43 درصد، بخش مسکن و اجاره 28 درصد، بخش کارهای فرهنگی 17 درصد، اشتغال 2 درصد و تعامل با خیریه ها 10 درصد را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس درخصوص تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد فارس و مستمری آن ها اذعان داشت: بیش از 146682 خانوار در استان فارس تحت پوشش کمیته امداد هستند که رقم مستمری آن ها از مبلغ 161 هزار تومان برای خانوار تک نفره شروع تا رقم 516 هزار تومان برای خانوار 5 نفره می باشد که این مبلغ جز یارانه نقدی دولت می باشد.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۲۳۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما