۰
plusresetminus

کسب مقام برتر برترین های جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز کشور توسط صدا و سیمای مرکز فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴
کاروان صدای و سیمای مرکز فارس با کسب تندیس برتر برترین های بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکزصدا و سیما، بجنورد را به مقصد شیراز ترک کرد.
کسب مقام برتر برترین های جشنواره  تولیدات صدا و سیمای مراکز کشور توسط صدا و سیمای مرکز فارس
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای فارس،  معاون امور استانهای صدا و سیما در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما از کسب جایزه بین المللی آسیا ویژن توسط مرکز فارس به نمایندگی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد. جشنواره بیست و دوم مراکز پس از رقابت فشرده دو روزه با معرفی برترین ها بکار خود پایان داد .
صدا و سیمای فارس که مقام برتری سال گذشته این هماورد رسانه ای را  که در شهرکرد برگزار شد در کارنامه خود داشت، امسال نیز با اقتدار از مقام خود دفاع کرد و بار دیگر مقام برتر برترین های خود را حفظ کرد .
جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما  امسال با حضور بیش از ۷۰۰ نفر ازهنرمندان و برنامه سازان سیما و سینما، تاتر و رادیو، پژوهشگران و فعالان فضای مجازی و هنرمندان عرصه موسیقی  به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.
در این جشنواره دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز فارس موفق به کسب پنج تندیس در بخش های خبر برتر، صدای برتر، ، بهترین گزارش خبری و بهترین برنامه جوان سیما  و تقدیر تندیس در فضای مجازی، برنامه فارسی شو سیما و برنامه جوان جوونم و در نهایت مرکز برتر در بین مراکز سی و سه گانه صدا و سیما شد.
در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، خبر مرکز فارس موفق به دریافت رتبه برتر خبر ، ۵ جایزه برتر و ۴ جایزه رتبه دوم شد.
رادیو فارس نیزبا دریافت هدهد زرین و  ۶ جایزه برتر توانمندی خود را به نمایش گذاشت.
تلویزیون فارس نیز رتبه برتر سیمای مراکز، ۴ جایزه برتر و ۲۰ جایزه رتبه دوم را کسب کرد.
پژوهشگران مرکز فارس  ۲ جایزه ارزشمند را نصیب خود کردند.
فضای مجازی این مرکز نیز در ادامه افتخار آفرینی های خود،  ۳ جایزه برتر و ۲ جایزه رتبه دوم  را در این جشنواره بدست آوردند و بخش موسیقی مرکز فارس موفق شد  ۲ جایزه برتر از این همایش هنری و رسانه ای بخود اختصاص دهد.
بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از ۲۵ مرداد به میزبانی استان خراسان شمالی آغاز شد و شامگاه یکشنبه ۲۷ مرداد به کار خود پایان داد.
کد مطلب : ۲۱۲۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما