۰
plusresetminus
استاندار فارس:

انگیزه ساخت مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا، عشق و ایمان بود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵
استاندار فارس در جشن ده هزارمین پیوند عضو شیراز، انگیزه ساخت مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا را، عشق و ایمان دانست که در یک نماد کالبدی و فیزیکی، تبلور یافته است.
به گزارش حافظ خبر، دکتر «عنایت الله رحیمی» در این آئین که به مناسبت عید سعید غدیرخم و با ثبت بیش از 10 هزار پیوند عضو به همت تیم پیوند اعضای شیراز برگزار شد، گفت: این مجموعه به همت کسانی بنا شد که اندیشیدن به دیگران را بر خود مقدم دانسته اند و جا دارد از تلاش های آنان و به ویژه دکتر ملک حسینی، تقدیر کرد؛ با شناختی که از او دارم، این کار را با عشق به مردم انجام داد و امروز نتیجه آن را می بینیم.
او این موفقیت را تجربه ای ارزشمند و یک حرکت انسان دوستانه دانست که باید برای دیگران و آیندگان، تدوین شود و افزود: در توسعه و ترویج این امر، نیکوکاران کمک کردند و دیگران نیز باید مشارکت کنند.
استاندار فارس، دستاورد این موفقیت را که حاصل اندیشه و دانش بنیانی بوده است، ثمرات اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی درمانی و اشتغال زایی برای شیراز و کشور برشمرد.
دکتر رحیمی ادامه داد: فارس، قطب درمانی کشور و دارای توانمندی توریسم درمانی است که از دیگر کشورها به این استان مراجعه می کنند، این امر موجب می شود تا علاوه بر کاهش آلام دردمندان، آنان به عنوان سفیرانی برای بیان فرهنگ و انسان دوستی ایران، ایفای نقش کنند.
او همچنین بر ضرورت حمایت از روند رو به رشد مراکزی نظیر بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینا و تسهیل مسیر خدمت رسانی، تاکید کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۲۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما