۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خبر داد:

تسهیل مراودات تجاری استان فارس با کشور قطر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: شرایط مراوردات تجاری بازرگانان استان فارس با کشور قطر تسهیل شده و تجار ایرانی مشمول مشوق های ذخیره سازی و دپوی کالا در بندر الرویس شده اند.
تسهیل مراودات تجاری استان فارس با کشور قطر
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، یدالله رحمانی افزود: دولت قطر، بندر الرویس را بندر معین مبادله تجاری با کشورایران قرار داده است و هم اکنون میزان 25 درصد کل صادرات کشور ایران به کشور قطر توسط استان فارس و تجار فارسی انجام می شود، لذا در سفر تیرماه امسال هیئت اقتصادی استان فارس به کشور قطر به مسئولیت دکتر رحیمی استاندار فارس، مذاکراتی با نخست وزیر و وزیر کشور قطر برای تسهیل و توسعه مراودات تجاری انجام گردید.
وی ادامه داد: هم اکنون سازمان بنادر و کشتی رانی قطر تسهیلات و مشوق هایی را برای تجار در بندر الرویس مصوب نموده که مبتنی بر افزایش ایام ارائه خدمات انبارداری مجانی شامل ذخیره سازی و دپو می باشد. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: طبق مصوبه سازمان بنادر و کشتیرانی قطر، انبارداری رایگان برای کالاهای عمومی از مدت 3 روز به 6 روز و همچنین برای صادرات کالاهای عمومی از بندر الرویس از 5 روز به 10روز افزایش داده شده است.
رحمانی گفت: همچنین برای کانتینرهای وارداتی، انبارداری رایگان از مدت 3 روز به مدت 5 روز افزایش یافته و برای کانتینر های صادراتی از 5 روز به 7 روز ارتقاء یافته است. 
 
کد مطلب : ۲۱۲۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما