دیدار آیت الله دژکام و حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

30 مرداد 1398 ساعت 21:59

صبح امروز امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس با حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کردند.


به گزارش حافظ خبر صبح امروز امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس با حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله دژکام بیان کردند : بنده مطمئن هستم رویکرد فرهنگی جدیدی که در سازمان تبلیغات اسلامی در پیش گرفته شده ان شاله در کشور منشا خدمات و برکات زیادی خواهد بود و رهبری نیز به استفاده از نیروهای جوان در مدیریت های مختلف تاکید دارند و شما نیز از جمله آنها هستید که برای حضرتعالی آرزوی توفیق دارم.
در ابتدا باید عرض کنم در سازمان تبلیغات فرصتهای بسیار زیادی وجود دارد به شرط آنکه که مبلغین ما و بحث تبلیغ، سامان یابد.
به عنوان نمونه، در سیل اخیر، شاهد ورود مبلغین به مناطق سیل زده بودیم که بازخوردهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مثبتی در پی داشت و مردم نیز اینگونه رفتارها را می بینند و تاثیر می پذیرند.
کسانیکه به بحث تبلیغ ورود می کنند باید به این روش ادامه دهند که برای تحقق آندنیاز است کارگاهایی قبل از تبلیغ برگزار شود.
ایشان افزودند:علاوه بر این، ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی ما به فضای مجازی و استفاده از ازارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و طلاب و مبلغان ما باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص پیدا کنند.
سپس حجت الاسلام محمد قمی گفت:برداشت ما در خصوص حرکت سازمان تبلیغات اسلامی این است که ما این سازمان را بازوی فرهنگی نماینده رهبر انقلاب در هر استان و منطقه می دانیم و امیدواریم این بازو محکم و متصل به نماینده رهبری در هر منطقه و استان باشد.
در استان فارس و شهر شیراز نیز با توجه به اهمیت فوق العاده ای که دارند انتظار حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی نیز وجود دارد و از طرفی باید محدودیت های موجود در بحث بودجه را نیز در نظر گرفت اما ما تلاش میکنیم علیرغم همه این محدودیت ها، با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات موثر فرهنگی انجام دهیم.


کد مطلب: 21266

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21266/دیدار-آیت-الله-دژکام-حجت-الاسلام-محمد-قمی-رئیس-سازمان-تبلیغات-اسلامی-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir