۰
plusresetminus

پایه و اساس انقلاب اسلامی، دین و دین باوری است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹
فرمانده انتظامی استان گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران، دین و دین باوری است و دشمنان این مرزو بوم اعتقادات ما را نشانه گرفته اند.
پایه و اساس انقلاب اسلامی، دین و دین باوری است
به گزارش حافظ خبر، سردار "رهام بخش حبیبی" در همایش مسئولان هیئات مذهبی شیراز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای نو ظهور در جهان بود و دشمنان همه تلاش خود را برای از بین بردن این انقلاب به کار بسته اند.
وی افزود: دشمنان از روش های مختلف وارد می شوند تا دوستی با اهل بیت (ع) را از ما بگیرند و ما باید در این زمینه بسیار هوشیارعمل کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که عشق امام حسین (ع) را در سینه دارند، باید با فکر، حرکت و رفتار خود در هیأت های مذهبی باعث شوند تا فلسفه قیام عاشورا را به خوبی انتقال دهند.
سردار حبیبی تصریح کرد: پلیس به عنوان یک خدمتگزار، در خدمت هیأت های عزاداری است و انتظار می رود که مسئولان این هیأت ها نیز نهایت همکاری و تعامل لازم را با مأموران نیروی انتظامی به جهت برقراری نظم و امنیت داشته باشند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامي استان فارس با کمال افتخار در راستاي تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم قدرشناس و ولايي با مشارکت و همراهي عزاداران عزيز انجام وظيفه خواهد كرد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارکنان نيروي انتظامي امروز سربازان ولايت، انقلاب و خادمان هيئت هاي مذهبي هستند و افتخار مي كنند كه در كنار آنها به عزاداري براي امام حسين (ع) و شهداي كربلا مي پردازند.
شایان ذکر است، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین "محمد قمی" رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، جمعی از مسئولان استان، تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی و روسای کلانتری های شهر شیراز نیز حضور داشتند.
کد مطلب : ۲۱۲۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما