۰
plusresetminus

دستگيري 518 نفر محکوم متواری تحت تعقیب وسابقه دار در مرودشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری 518 نفر مجرم و مجلوب فراری تحت تعقیب و سابقه دار طي 4 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
دستگيري 518 نفر محکوم متواری تحت تعقیب وسابقه دار در مرودشت
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" گفت: دستگیری محکومان متواری تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل قرارگاهی در این خصوص در انتظامی مرودشت تشدید شد.
وی ادامه داد: تیمی مجرب از ماموران پلیس های تخصصی، مسئولیت پیگیری و دستگیری متهمان و محکومان متواری را عهده دار شدند و با بهره گیری از اخبار و اطلاعات، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری ترفند های خاص پلیسی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: اين قرارگاه طی 4 ماهه گذشته موفق شدند تعداد 518 نفر از محکومان تحت تعقیب و سابقه دار را شناسایی و دستگیر و براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.
سرهنگ "زراعتیان" خاطر نشان كرد: جرایمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، مشروبات الکلی،کلاهبرداری، فروش مال غیر، شرب خمر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری دسته جمعی، تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت و چک بلامحل از مهمترین جرایم ارتکابی متهمان و محکومان متواری می باشد.
کد مطلب : ۲۱۲۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما