۰
plusresetminus

برگزاری همایش نصیر ۲ ویژه ماه محرم در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰
همایش نصیر ۲ باهدف تبیین مددکاری اسلامی و تبلیغ در سالن ولایت بارگاه ملکوتی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) برگزارشد.
به گزارش حافظ خبر، برگزاری همایش بصیر ۲ ویژه ماه محرم در شیراز به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام‌حمید مقامی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز در همایش نصیر ۲ اظهار داشت: اگر در خانه مشکل و معضلاتی وجود دارد ۹۹ درصد به دلیل رفتار بد مردان به‌ویژه همسران و پدران خانواده است.

او افزود: برای مقابله با هرگونه معضلات و آسیب‌های اجتماعی که تبعات جبران‌ناپذیری را برای اجتماع و خانواده به وجود می‌آورد باید مسؤولان و متولیان فرهنگی بیش از گذشته برای برطرف کردن هرگونه فساد گام‌های مؤثر و اساسی بردارند.

مقامی ادامه داد: زن و همسر خانواده به فرموده پیامبر اسلام دارای تبعی لطیف و حساس است و هرگونه خشونت و بدرفتاری را از سوی همسرش برنمی‌تابد و درنتیجه عوامل بدی را در خانواده به‌ویژه نزد فرزندان ایجاد می‌کند.

او تصریح کرد: مردان در بسیاری از مواقع به زنانشان ظلم کرده‌اند و در این راستا مردان باید مدیریت و تسلط عاطفی نسبت به همسرانشان ایجاد کنند چراکه اگر به زنانشان محبت کنند متقابل شاهد آرامش و محیطی گرم و صمیمی و به‌دوراز تنش در خانواده به وجود می‌آید.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این همایش گفت: همایش نصیر ۲ با حضور بیش از ۱۸۰ روحانی مستقر در دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده‌های مختلف استان فارس آغازشده است.

این مسوول ادامه داد: این همایش یک‌روزه با ۲ محور مددکاری اسلامی و تبلیغ با موضوع بررسی حوزه‌های ماه محرم، پاسخگویی به رفع شبهات و مشاوره خانواده برگزارشده است.

او تصریح کرد: نخستین دوره همایش نصیر ۲ قبل از ماه رمضان در قالب برپایی کارگاه‌ها و برنامه عمومی و آموزشی برای طلاب و روحانیان در نظر گرفته‌شده است.
کد مطلب : ۲۱۲۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما