۰
plusresetminus
در هفته دوم لیگ یک فوتبال کشور؛

یک برد و یک تساوی، سهم تیم های شیرازی

تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با شکست تیم علم و ادب تبریز نخستین سه امتیاز خانگی را در فصل جدید لیگ دسته اول به دست آورد و تیم قشقایی شیراز در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال برابر نماینده ساوه متوقف شد.
یک برد و یک تساوی، سهم تیم های شیرازی
به گزارش حافظ خبر، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان علم و ادب تبریز بود موفق شد با برتری برابر این تیم نخستین سه امتیاز خانگی خود را به دست آورد.
شاگردان مهابادی ابتدا در دقیقه 17 بازی و در یک موقعیت مناسب با پاس زیبای میلاد غریبی بین مدافعین و‌ ضربه دقیق محمد امینی گل اول فجرسپاسی موفق به گشودن دروازه تیم حریف شدند و در ادامه این تیم تبریزی بود که در دقیقه 27 با گل محمد قنبری نتیجه را به تساوی کشاند.
اما زردپوشان شیرازی که نمی‌خواستند بدون برد نیمه اول را به رختکن بروند حملات خود را بر دروازه حریف بیشتر کرده و در دقیقه 36 به یک ضربه پنالتی رسیدند که میلاد غریبی آن را تبدیل به گل دوم کرد.
در نیمه دوم بازی نیز روند هجومی تیم سپاسی ادامه داشت تا اینکه نتیجه این تلاش بازیکنان در دقیقه 90 و با شوت سرکش بابامحمدی به گل برتری دست یافتند.
از هفته چهارم به بعد هماهنگ‌تر می‌شویم
داود مهابادی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از بازی و کسب اولین پیروزی خانگی مقابل علم و ادب در شهر شیراز به خبرنگاران گفت: در نیمه اول بازیکنانم توانستند چندین موقعیت خلق کنند و توانستیم در مقابل تیم خوب و فیزیکی علم و ادب به دو گل دست یابیم ولی هر چه به پایان نیمه اول نزدیک شدیم تیم حریف به توپ بلند روی آورد ولی ما به خوبی بازی رو کنترل کردیم.در نیمه دوم و با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم نظم تیمی خود را حفظ کنیم.

 
مهابادی افزود: هنوز با تیم ایده‌آل فاصله داریم و انشاءلله از چند بازی آینده به هماهنگی بهتری دست خواهیم یافت.در خط دفاعی سه بازیکن ما دیر اضافه شدند ولی امروز دروازه بان و خط دفاعی و در مجموع کل تیم روز خوبی را سپری کردند و من از نمایش یکایک آنها راضی هستم ولی باید تلاش کنیم از این بهتر شویم.
وی در خصوص داوری بیان داشت: در مجموع عملکرد داوری در نتیجه تاثیر گذار نبود ولی به نظر من چند خطا به نفع ما گرفته نشد.
مهابادی گفت: از هواداران خونگرم شیرازی متشکرم و امیدوارم بتوانیم در ادامه نیز آنها را خوشحال کنیم.
ترکیب سپاسی در هفته دوم‌
سعید جلالی، ابوالفضل اعلایی، اکبر بختیاری، محمد امینی، بهرام احمدی، امیرحسین صدقی، اسماعیل بابایی، محمدحسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، میلاد احمدی و بابا محمدی ‌در ترکیب اولیه تیم سپاسی به میدان رفتند.
جدول رده‌بندی در پایان هفته دوم
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در پایان هفته دوم با 3 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. تیم علم و ادب تبریز نیز بدون امتیاز به رده هجدهم جدول سقوط کرد.
در بالای جدول نیز تیم بادران و نود ارومیه صدرنشین شدند.


یک امتیاز خارج از خانه برای قشقایی
در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم قشقایی شیراز در دیداری که به علت آماده نبودن ورزشگاه شهیدچمران ساوه در قم برگزارشد برابر تیم خوشه طلایی به میدان رفتند.
این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم امتیازات بازی را میان خود تقسیم کنند.
قشقایی در هفته گذشته با نتیجه پرگل سه بر یک از سد مس گذشت تا فصل را با برد شروع کند. شاگردان محسن عاشوری نیز در هفته اول نیروی زمینی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.
کیوان علی محمدی به همراه میلاد قاسمی و مجتبی غریب قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
قشقایی با این پیروزی و کسب 4 امتیاز جایگاه چهارم جدول را در اختیار گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۲۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما