۰
plusresetminus

احتمال افزایش نرخ آب بهاء در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب شهری شیراز مبنی بر افزایش سهم تبصره سه نرخ آب‌بها و فاضلاب‌بها در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز، بررسی شد.
احتمال افزایش نرخ آب بهاء در شیراز
به گزارش حافظ خبر، در بیست و نهمین نشست کمیسیون تلفیق این شورا که به ریاست عبدالرزاق موسوی برگزار شد، اعضای شورای شهر و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب شیراز موضوع افزایش تعرفه سهم تبصره سه نرخ آب‌بها و فاضلاب‌بها را به بحث گذاشتند.
بر اساس لایحه‌ی پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب شیراز با افزایش ضرایب تبصره 3 تعرفه‌ها، به عنوان نمونه حق انشعاب در بخش خانگی از 429 هزار تومان به 770 هزار تومان و در بخش غیرخانگی از 945 هزار تومان به یک میلیون و 800 هزار تومان، افزایش پیدا می‌کند.
الله‌بخش نظرپور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در این نشست در توجیه این پیشنهاد گفت: «تمام اقلام و اجناس ما بالای 3 برابر افزایش قیمت داشته ولی بیش از 3 سال است که هیچ افزایشی در نرخ آب نداشته‌ایم و در حال حاضر برای تأمین نیازهای این شرکت در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم این افزایش قیمت لازم است.»
در پایان این نشست اعضای هیأت کارشناسی برای بررسی موضوع تعیین شدند و مقرر شد که ظرف دو هفته گزارش خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.
خروجی کمیسیون تلفیق نیز برای بررسی و تصویب به صحن علنی شورا خواهد رفت.
کد مطلب : ۲۱۳۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما