۰
plusresetminus

نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
مدیرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در استان خبر داد و گفت: این سامانه‌ها به زودی در مدار قرار می‌گیرد و در مناطق جنوب و شرق شهرستان‌های اقلید و سپیدان جانمایی می‌شود .
نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در فارس
به گزارش حافظ خبر، عليرضا سياهپور در كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل‌ونقل و موانع رانندگي استان با بیان اینکه تردد در جاده‌های فارس هزار و ۸۰۰ تردد در ساعت است، گفت: با توجه به ثبت ۳۴ سامانه تردد شمار، ماهانه ۳۴ میلیون تردد در استان به ثبت رسیده که این آمار نشان از افزایش تردد در جاده‌ها دارد . وی با تاکید بر ایمن سازی محور جهرم_لار و کمربندی شیراز، گفت: پیش‌بینی جانمایی و نصب ۲ هزار دوربین در ۵ سال آینده در سطح جاده‌ها شده که امید است طبق زمان پیش‌بینی شده وارد مدار شوند .
مدیرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلف بیشتر متوسط سرعت را اعمال می‌کنند، از اضافه شدن ۹ دوربین و شناسایی و مکان یابی ۱۰۰ دوربین در ورودی‌های شهرستان‌ها خبر داد .
سیاهپور با بیان اینکه ۱۳۱ مجتمع خدمات رفاهی در استان وجود دارد، گفت: ۳۱ مجتمع نیز در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعداد ۹ مجتمع رفاهی استراحتگاهی به بهره‌برداری برسد‌ .
وی همچنین با اشاره به شناسایی۱۷۰ نقطه حادثه خیز در فارس، عنوان کرد: ۱۶۸ نقطه در چند ماهه اخیر آشکارسازی شده، ۸۸ نقطه توسط پلیس راه شناسایی شده، ۲۲ نقطه حادثه خیز رفع بروز حادثه شده و ۱۱ نقطه حادثه خیز نیز از سوی فرمانده ناجا اعلام شده که دو مورد آن نیاز به مطالعه دارد.
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۴۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما