۰
plusresetminus

سومین جشنواره ملی جهادگران فراخوان داد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران در بخش های هنری و تخصصی منتشرشد.
سومین جشنواره ملی جهادگران فراخوان داد
به گزارش حافظ نیوز، مدیر مرکز مطالعات حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی فارس، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جهادگران اظهار داشت: استان فارس ظرفیت بسیاری در گروه‌های جهادی دارد که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و غیره فعالیت می‌کنند و علاوه بر نقاط محروم استان فارس در استان خوزستان نیز همکاری داشته‌اند.
 
شکرالله مسکویی در ادامه بیان داشت: جشنواره ملی جهادگران هرساله با هدف شناسایی و الگوسازی از گروه‌‏ها و ایده‌‏های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان‌سازی در راستای تعمیق بخشی فعالیت‌ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‏‌شود.
 
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی استان فارس افزود: از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب‌نظران و متخصصین حوزه محرومیت‌زدایی استان فارس دعوت می‌شود با ارسال آثار خود در بخش تخصصی در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری در قالب عکس، مستند و نماهنگ در جشنواره سوم مشارکت کنند.
 
مسکویی با اشاره به سابقه حضور گروه‌های جهادی استان فارس در این جشنواره در سال گذشته بیان کرد: گروه‌های جهادی استان فارس در سال گذشته با ارسال ۲۲۸ اثر به جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند و گروه جهادگران انقلابی شهرستان فسا رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.
 
وی با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه‌های جهادی است، عنوان کرد: جشنواره ملی جهادگران در نظر دارد تا با بهره‌گیری از نظرات ارزنده کارشناسان، صاحب‌نظران و فعالین حرکت‌های جهادی و همچنین با همکاری پژوهشکده‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه محرومیت‌زدایی هرساله بتوانند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد و درنتیجه گامی بلند در مسیر توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی بردارد.
 
مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس تصریح کرد: فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از 9 شهریورماه در دو بخش تخصصی و هنری آغاز به کار کرده علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس festival.jahadgaran.org مراجعه کنند.
 
مسکویی خاطرنشان کرد: از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به‌صورت کاملاً علمی و تخصصی، تقدیر و در اختتامیه جشنواره‌ ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌‌شود.
 
کد مطلب : ۲۱۴۲۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما