۰
plusresetminus
تبلیغات نمایندگان مجلس در فارس

زمان بازگشت در شب انتخابات رسید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان مجلس در استان فارس به یاد حوزه های انتخابیه خود افتادند و حالا به سرعت در حال پیگیری مشکلات هستند.
زمان بازگشت در شب انتخابات رسید
به گزارش حافظ خبر، در حالی که برخی از نمایندگان شیراز و استان فارس طی بیش از ۳ سال گذشته حتی به اندازه انگشتان دست در حوزه‌های انتخابیه خود حضور نداشتند با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات حضور و عملکردهای زیبای خود را به نمایش می‌گذارند.
گرداندن دستگاه ام آر ای در شهر با عکس بزرگ نماینده، دادن ابزار کشاورزی در برخی از مناطق به اهالی روستاها، استفاده از ایام مشخص برای پهن کردن سفره‌های رنگی، گرفتن دستور آسفالت و… از جمله کارهایی است که طی حدود ۲ ماه گذشته در استان فارس به وفور مشاهده می‌شود.

بازار گرم شفاف سازی قیمت خودرو و گرانی بلیط هواپیما
اما در این راستا برخی از نمایندگان نیز که در کمیسیون‌های اصلی احکامی دارند با موقعیت سنجی افکار جامعه از موضوعاتی سخن می‌گویند که در حال حاضر مورد توجه جامعه است که از جمله آنها می‌توان به تخلفات بازار خودرو، گرانی بلیط هواپیما، عدم کنترل مصرف آب، حمایت از سخنان و چهره‌های سیاسی با نفوذ در کشور، عدم توجه به هنرمندان و… اشاره کرد.
حضور و برگزاری نشست‌های داخلی در منازل خیابان‌ها و محلات مختلف شیراز، حضور و سخنرانی در مراسم مختلف به بهانه رویدادها و مناسبت هااز جمله فعالیت‌هایی است که مد نظر برخی دیگر از کاندیداهای احتمالی مجلس قرار دارد.
برخی از نمایندگان فعلی نیز از این قافله عقب نماندند و هر شب در یک هیأت در صف اول زنجیرزنی یا سینه زنی ایستاده‌اند و در میان عزاداری نیز در حال گفت و گو و رفع مشکلات مردم هستند.

رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها و نمایندگان بررسی می‌شود
اما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز در این راستا بارها اعلام کرده که تمامی رفتارهای تبلیغاتی افرادی که شایعه حضور در انتخابات آنها مطرح شده و به طور کامل بررسی می‌شود و در زمان مشخص گزارشات آنها ارائه می‌شود.
احمد احمدی زاده تصریح کرد: در بحث انتخابات و رأی مردم با هیچکس تعارف نخواهیم داشت و رأی مردم به عنوان حق الناس برای ما در اولویت است.
منبع: مهر
کد مطلب : ۲۱۴۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما