ارائه خدمات رایگان تخصصی در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی

14 شهريور 1398 ساعت 11:39

نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات تخصصی در بزرگترین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، عبدالحسین فرح بخش نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امسال نیز به رسم سال های گذشته، هفت تیم بهداشتی درمانی دانشگاه در این همایش جهانی حضور می بایند و به مراجعه کنندگان خدمات رایگان سلامت ارائه می دهند.

او  اظهار کرد: تیم های تخصصی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز متشکل از متخصصانی از رشته های مختلف مانند اطفال، نوزادان، زنان، پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت روان، تغذیه، مامایی، بهداشت محیط، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و کارشناسانی از بانک شیر مادر، به رسم هر ساله، در این همایش جهانی شرکت می کنند تا به عزاداران حسینی خدمت ارائه دهند.

فرح بخش با اشاره به اینکه در تمام مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تیم های ارایه خدمات به شیرخوارگان حسینی اعزام می شوند، افزود: در شیراز نیز علاوه بر تیم های تخصصی درمانی و بهداشتی، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به صورت سیار در حرم مطهر شاهچراغ(ع) حضور دارند، همچنین در اطراف حرم مطهر با آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس به زائران و مراجعان خدمات ارایه می دهند.

نماینده دانشگاه در برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی از عزاداران خواست تا در این همایش، از خدمات غربالگری سلامت، مشاوره و آموزش پیشگیری از بیماری ها استفاده و موضوعات بهداشتی و درمانی خود را نیز مطرح کنند و از نظرات کارشناسان بهره مند شوند.

فرح بخش هدف از برگزاری این همایش را تکریم مظلومیت شیرخواره کربلا عنوان کرد و افزود: پانزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، جمعه پانزدهم شهریور، مصادف با ششم محرم، در فارس نیز همزمان با سراسر ایران و ۴۵ کشور دنیا، برگزار می ‌شود.


کد مطلب: 21447

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21447/ارائه-خدمات-رایگان-تخصصی-همایش-جهانی-شیرخوارگان-حسینی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir