۰
plusresetminus

شکست نمایندگان فارس در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی به پایان رسید که تیم های شیرازی با نتایج سنگین دیدار خود را به حریفان واگذار کردند.
شکست نمایندگان فارس در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور
به گزارش حافظ خبر، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی به پایان رسید که تیم های شیرازی با نتایج سنگین دیدار خود را به حریفان واگذار کردند.
در این هفته، تیم پارس آرای شیراز که تا هقته قبل رقابت ها با سه برد و 9 امتیاز کامل و تنها با تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده بود، در خانه و در سالن پهلوانان نصیری، از ساعت 11 روز جمعه 15 شهریورماه میزبان رهیاب گستر تهران بود که نتوانست از پس این تیم خوب پایتخت نشین برآید و مسابقه را با 5 گل اختلاف و نتیجه 5 بر صفر شکست خورد.
داوری این دیدار را خانم ها فریبا کعبی، نسیم کیانی مقدم و نسیمه علاف پور از استان خوزستان برعهده داشتند.

در دیگر مهم برای فوتسال استان فارس و شیراز، تیم پویندگان فجر شیراز نیز نتیجه را به میزبان خود، ستارگان دشت ورامین باخت. این دیدار نیز که در ساعت 11 روز جمعه 15 شهریورماه در سالن شهدای گل عباس ورامین برگزار شد،  با نتیجه 7 بر 2 به نفع تیم ورامینی به پایان رسید.
داوران این رقابت، دیانا عبدالله زاده از خوزستان، وحیده رنجبری از آذربایجان غربی و ملینا شفیع نژاد از گیلان بودند.
در پایان هفته چهارم رقابت ها، تیم های سایپا با 12 امتیاز صدرنشین است و پس از آن تیم های مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان با 9 امتیاز و براساس تفاضل گل تیم های دوم و سوم جدول هستند. تیم پارس آرای شیراز نیز با سه برد و یک باخت با 9 امتیاز و تفاضل کمتر از تیم های دوم تا چهارم در رده پنجم جدول و تیم پویندگان فجر شیراز بدون امتیاز در رده 12 جدول سیزده تیمی لیگ برتر فوتسال کشور ایستاده اند.
در هفته آتی مسابقات شاهد برگزاری دربی شیراز و تقابل تیم های پارس آرا و پویندگان فجر در روز شنبه 23 شهریورماه خواهیم بود.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۴۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما