۰
plusresetminus
در پی عدم حضور نماینده تیم هندبال بانوان چمران لارستان در قرعه کشی لیگ؛

سرانجام هندبال بانوان فارس چه می شود؟!

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴
مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان اعلام کرد که چون وعده‌های مسئولان استان برای حمایت از ما محقق نشد از لیگ برتر هندبال بانوان کشور انصراف دادیم اما رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان می گوید ما از این تیم حمایت کردیم.
سرانجام هندبال بانوان فارس چه می شود؟!
به گزارش حافظ خبر، مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال  بانوان در حالی در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار شد که نماینده تیم شهید چمران لارستان حضور نداشت و این امر دلیل بر انصراف این تیم تلقی می شود. 
کسی تماس نگرفت که چرا نرفتید
مسعود راستی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد: هیچ کس تاکنون با ما تماس نگرفته است که بگوییم علت انصراف تیم به چه دلیل است.
وی اضافه کرد: برای مسئولان استان فارس فرق نمی کند که تیم هندبال شهید چمران در مسابقات شرکت کند با خیر.
مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان با بیان اینکه این تیم نباید مورد بی مهری قرار گیرد، افزود: بجای اینکه بخواهیم  روی ۲۰ نفر سرمایه گذاری کنیم و حمایت نشویم، روی پایه ها و با تعداد  ۲۰۰ نفر ورزشکار سرمایه گذاری خواهیم کرد.
راستی گفت: همچنان بر روی تیم های پایه سرمایه گذاری می کنیم و تا ۲۰ روز دیگر هم میزبان تیم های نونهالان و نوجوانان منطقه هشت کشور هستیم.

حمایت همه جانبه کردیم، چه کار باید میکردیم؟‌
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان برخلاف نظر مدیرعامل باشگاه شهید چمران گفت که از تیم هندبال شهید چمران لارستان هم از نظر مالی و هم  از نظر معنوی کمک‌های خوبی طی این سال ها کرده‌ایم. 
محمد حسن طیبی ادامه داد: علاوه بر کمک های نقدی هر ساله، سالن های ورزشی، خوابگاه و حتی پرسنل برای انجام خدمات به صورت رایگان  دراختیار تیم شهید چمران قرار داده‌ایم.
وی بیان داشت: این حمایت ها هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس بوده و هم از سوی فرماندار لارستان، دیگر باید چه کار می کردیم؟
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه شهید چمران خودش دوست ندارد در مسابقات شرکت کند و گرنه ما همه گونه همکاری کرده ایم و حتی در یک مراسمی هم از بازیکنان این تیم تقدیر کردیم.
طیبی با این حال اظهار امیدواری کرد که در نشست هفدهم شهریورماه که با  فرماندار و مدیرعامل باشگاه شهید چمران برگزار می شود به توافق برسیم و دوست داریم این سهمیه برای استان فارس  حفظ شود .
رئیس ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: با رئیس فدرسیون صحبت کرده ایم  و فرصت خواستیم تا مشکلات حل شود و این تیم بتواند در لیگ برتر شرکت نماید.
تیم هندبال شهید چمران لارستان عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور و همچنین شرکت در ۲ دوره جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد.
تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان ،اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون ، هیات هندبال کیش، هیات هندبال طرقبه شاندیز و  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هشت تیم شرکت کننده در پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان هستند.
این رقابت ها از اوایل آبان ماه سال آغاز می شود و تیم شهید شاملی کازرون در نخستین هفته میزبان هیات هندبال کیش است .
در رقابت های هندبال برتر بانوان هشت تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان قهرمان این دوره به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد.
منبع: ایرنا
کد مطلب : ۲۱۴۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما