۰
plusresetminus

دستگیری باند سارقان منازل در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
جانشين پليس آگاهي استان از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان منزل و كشف 30 فقره سرقت از آن‌ها در شيراز خبر داد.
دستگیری باند سارقان منازل در شیراز
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ  "كاووس حبيبي"گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسايي و دستگيري باند سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، مشخص شد سارقان در اوائل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان براي تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می كنند.
جانشين پليس آگاهي استان تصريح كرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهي با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، موفق به شناسايي اعضاي باند سارقان منزل در يكي از محله‌هاي شيراز شدند.
سرهنگ "حبيبي" با بيان اينكه ماموران موفق شدند در يك عمليات ضربتي هر 3 نفر سارقان منزل كه اعضاي يك باند بودند را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كنند، تصريح كرد: متهمان در بازجويي فني و تخصصي و مواجه شدن با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 30 فقره سرقت منزل در شيراز اقرار كردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در بازرسي از پاتوق سارقان، 10 دستگاه تلفن همراه، دوربين عکاسي و تلويزيون ال اي دي كشف شد، به شهروندان توصيه كرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارند و حتي الامكان منازل خود را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته كنند.
 
کد مطلب : ۲۱۵۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما