۰
plusresetminus
با حضور استاندار فارس بخش اورژانس بیمارستان حافظ افتتاح شد

استاندار فارس: یاری رساندن در بحران‌ها و زمان‌‌های سخت در خاطر مردم ماندگار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
بخش اورژانس جدید بیمارستان حافظ و بطور همزمان اتاق مانیتورینگ بیمارستان حافظ نیز  با نصب 38 دوربین در تمام بخش های بیمارستان افتتاح شد.
استاندار فارس: یاری رساندن در بحران‌ها و زمان‌‌های سخت در خاطر مردم ماندگار می‌شود
به گزارش حافظ خبر، عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان حافظ عنوان کرد: جایگاه شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور بی تردید مرهون تلاش‌ها و اقدامات موثر مجموعه بهداشت و درمان استان است که از گذشته وجود داشته و در سال‌های گذشته نیز با حرکتی شتابنده و رو به جلو ادامه یافته است.
نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد:  افتتاح اورژانس بیمارستان به دلیل اینکه نخستین مکان مراجعه بیماران است اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده به معنای نبود مشکلات در  سیستم سلامت و درمان استان نیست، بر لزوم کاهش فاصله وضع موجود و استانداردهای مطلوب تاکید کرد و افزود:به رغم اینکه فارس محل رجوع بیماران از استان‌های هم‌جوار است؛ تصمیم گیری‌های کلان کشوری با در نظر گرفتن جمعیت استانی انجام شده و سبب بعضی کاستی‌ها می‌شود.
استاندار فارس با اشاره به اینکه  دولت تدبیر و امید در راستای توسعه و پیشرفت حوزه تربیت نیروی انسانی ، پوشش بیمه‌ای و گسترش خدمات  بهداشت و درمان گام‌های بلندی برداشته است ، خاطرنشان کرد: نمایان شدن نتایح بعضی از این برنامه‌ها به گذر زمان نیاز دارد.
دکتر رحیمی با بیان اینکه در انجام اقدامات حوزه بهداشت و درمان با آزمون و خطا رو به رو بوده‌ایم، یادآور شد: باید با بهره گرفتن از تجربیات  به سمت کاهش خطاها و افزایش بهره‌وری پیش برویم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه مردم فارس باید بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت کنند، توسعه و پیشرفت این حوزه را نیازمند تلاش و همت همگانی دانست.
استاندار فارس با تاکید بر اهمیت پیشگیری از ایجاد بیماری‌ها، عنوان کرد: توجه به اقداماتی همچون بهبود تغذیه و کاهش به کارگیری سموم دفع آفات در کشاورزی می‌تواند گامی در این راستا باشد.
وی همچنین با بیان اینکه یاری رساندن در بحران‌ها و زمان‌‌های سخت در خاطر مردم ماندگار می‌شود، اظهار کرد:  
جامعه پزشکی در زمان درد و رنج و سختی ها به مدد مردم می‌شتابند و از این رو همواره وجاهت خاصی در جامعه دارند‌.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد   این جایگاه حفظ شده و مستمر باشد.
بخش اورژانس بیمارستان حافظ با مساحت بیش از 300متر مربع با حضور استاندار فارس افتتاح شد. این بخش شامل 5 تخت بستری، یک تخت زایمان ، یک تخت CPR  و یک  تخت اتاق ایزوله است. دسترسی سریعتر به خدمات NST  و پاراکلینیکی و آرامش خاطر برای بیمار و ارباب رجوع از  مزایای بهره برداری از این خدمت جدید است.
همزمان با افتتاح اورژانس ، اتاق مانیتورینگ بیمارستان حافظ نیز  با نصب 38 دوربین در تمام بخش های بیمارستان افتتاح شد.
کد مطلب : ۲۱۵۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما