۰
plusresetminus

عبدالله زاده معاون بازرسی سپاه فجر فارس شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۲
آئین معارفه معاون جدید بازرسی سپاه فجر فارس برگزار شد.
عبدالله زاده معاون بازرسی سپاه فجر فارس شد
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین معارفه معاون بازرسی سپاه فجر فارس با حضور جانشین فرماندهی و حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
 در این آئین سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر در سخنانی با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی در رفتار و اعمال مدیران باید «برجسته و قابل‌مشاهده» باشد، اظهار داشت: مدیرانی می‌توانند تصمیم درست و به‌موقع بگیرند که در رده‌های زیرمجموعه حضور و بر فعالیت‌ها نظارت داشته باشند واین باعث اِشراف بر فرآیندها و راهگشایی در کارها می‌شود.
سردار بوعلی در این آئین با تأکید بر اینکه ارزش‌های اسلامی و جنبه دینی باید در رفتار و اعمال  مدیران برجسته و قابل‌مشاهده باشند، گفت: ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران، رصد فرآیند کارها و مأموریت‌ها و ارائه گزارش به فرماندهی از وظایف مهم معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان در سپاه است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر تأکید کرد: مدیرانی می‌توانند تصمیم درست و به‌موقع بگیرند که در رده‌های زیرمجموعه حضور و بر فعالیت‌ها نظارت داشته باشند و این باعث اِشراف بر فرآیندها و راهگشایی در کارها می‌شود.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده به‌عنوان معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
کد مطلب : ۲۱۵۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما