۰
plusresetminus

انهدام باند سارقان سند نمره خودرو/ كشف 50 سواري مسروقه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
جانشين پليس آگاهي استان از شناسايي و انهدام باند 6 نفره سارقان حرفه‌اي سند نمره كار و كشف 50 دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.
انهدام باند سارقان سند نمره خودرو/ كشف 50 سواري مسروقه
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "كاووس حبيبي"گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو سواري در شيراز، موضوع شناسايي و دستگيري باند سارقان به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ "حبيبي" بيان كرد: كارآگاهان پليس آگاهي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند يك نفر از اعضاي اين باند كه با يك سواري 405 مسروقه در حال تردد در شيراز بود را شناسايي و دستگير كنند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي‌هاي اوليه به غير اصيل بودن اركان و سند نمره بودن خودرو مشكوك شدند، خاطر نشان كرد: با قوت گرفتن اين احتمال كه موضوع سند نمره كردن كار يك باند حرفه‌اي است، تحقيقات گسترده در اين خصوص آغاز كردند.
جانشين پليس آگاهي استان تصريح كرد: متهم در بازجويي فني و تخصصي اقرار كرد كه با همدستي 5 نفر از دوستانم خودروهای تصادفي را با اسناد و مدارک خریداری و سپس خودروهاي مشابه آن سرقت مي كرديم و در كارگاه‌های ضایعاتی با تعويض و جابجايي ارکان فني، آنها را سند نمره و سپس به فروش مي رسانديم.
وي با اشاره به اينكه كارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني مطلع شدند كه اعضاي باند در شهرستان‌هاي فسا، داراب و يزد سكونت دارند، عنوان داشت: ماموران موفق شدند با اخذ نيابت قضائي، طي 3 عمليات جداگانه هر 5 نفر ديگر اعضاي باند را در مخفيگاهشان شناسايي و دستگير كنند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه از اعضاي اين باند تا كنون 50 دستگاه خودرو سواري سند نمره و مسروقه كشف شده است، افزود: متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.
 
کد مطلب : ۲۱۵۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما