۰
plusresetminus
هنگامی که اعضای شورای شهر شیراز خود را تافته جدابافته می‌دانند؛

100000000 تومان هزینه برای ایجاد گِیتی که اصحاب رسانه و مهمانان جلسات شورا را از اعضا جدا می‌کند!!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
گویا افکار عمومی در این روزها عادت کرده است که هر هفته خبر و یا حاشیه‌ای عجیب در ارتباط با شورای پنجم شهر شیراز بشنود!
100000000 تومان هزینه برای ایجاد گِیتی که اصحاب رسانه و مهمانان جلسات شورا را از اعضا جدا می‌کند!!
به گزارش حافظ خبر، گویا افکار عمومی در این روزها عادت کرده است که هر هفته خبر و یا حاشیه‌ای عجیب در ارتباط با شورای پنجم شهر شیراز بشنود! در جدیدترین ابتکار شورای پنجم، خبرنگار ما از احداث یک گیت (درب) در میانه سالن جلسات صحن علنی شورا خبر می‌دهد که این سالن را به دو قسمت تقسیم می کند و تنها با اثر انگشت اعضا و کارمندان رسمی شورا اجازه ورود را می‌دهد.

این اقدام که نه تنها در ۴ دوره گذشته شورای شهر شیراز بی سابقه بوده, بنظر میرسد که در تمام کشور نیز کم نظیر باشد که در عمل اعضای شورای شهر شیراز را از سایر مدعوین ازجمله مدیران، معاونین سازمانهای زیر مجموعه شهرداری شیراز و همچنین خبرنگاران و دیگر مهمانان جدا می‌نماید.

در طی ۴ دوره گذشته و دو سال از دوره پنجم هیچگاه هیچگونه مزاحمتی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات صحن علنی و روند آن ایجاد نشده است که این حرکت موجب تعجب اصحاب رسانه حاضر در صد و سومین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز گردید.

داستان این گیت زمانی قابل توجه می شود که به گفته یکی از کارکنان صحن شورای شهر شیراز نصب این دستگاه حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه درپی داشته و این درحالی است که از ماه جاری حقوق برخی کارکنان این نهاد خصوصا حوزه خدماتی نیز با کاهش زیادی مواجه بوده است.

سوال اینجاست که چه لزومی برای نصب این گیت و جداسازی اعضای شورای شهر با سایر افراد حاضر در جلسات صحن علنی شورا وجود دارد؟! بدون آنکه در این باره پیش‌داوری کنیم و یا نظر قطعی بدهیم، منتظر تکذیب و یا توضیحات احتمالی شورای شهر شیراز خواهیم ماند.
کد مطلب : ۲۱۵۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما